Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (21): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Amnezia
kan bli en kryss värd att åka på om Corsten håller den klass han gjorde på mondo i höstas....
inte varit på kryss en i våras heller på pålle och özzekryssen så det känns som det är dags igen...
dock saknas ju housen, som alt till trancen på båten...swedish house maffia får gärna ta panoramagolvet på corsten kryssen...och tycker det e dags att dom släpar hit Morillo till båten nu subliminal kan säkert va me å sponsra på ett hörn, precis som cream, MoS osv gjort...
=P

jag har för mig att Ferry spelade på mondo 5/6 2005 .. det är väl inte höst :P

Old Post Dec-20-2005 17:15  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by jofawe

Och du springer runt och gnäller på oss språkpoliser

www.laszlo.se

Old Post Dec-20-2005 17:17 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:

detaljer =P man kan ju inte komma ihåg allt från en kväll

Old Post Dec-20-2005 18:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Lite nytt från Monday Bar
Saxat ur senaste nyhetsmailet.

MONDAY BAR SPRING CRUISE M/S SILJA FESTIVAL 13-14 MAJ
Då var det dags att börja boka djs till nästa kryssning. Denna gång har vi fått Silja Line att gå
med på att låna ut båten en helg till skillnad från de två sista gångerna då avgången varit torsdag,
en dag då många kanske inte kunnat få ledigt. Som bekant blev förra årets valborgskryssning
inställd. Bokad på den var ju ingen mindre än Ferry Corsten samt tranceduon Angelli & Nelson.
Vår ambition har varit att den kryssningen skulle bli av någon gång i framtiden, så efter mycket
pusslande med olika datum har vi kommit fram till en helg då båten är ledig (nja.. Silja var tvungen
att boka om 200 ryssar ..) samt både Ferry Corsten och A&N kan. Inte helt lätt kan vi berätta,
med så otroligt stora och populära djs.. men det gick!

VILKA DJS VILL DU ATT VI SKA BOKA?
Nu vill vi ha din hjälp att boka djs till de andra golven.
Eftersom det är en helg är detta är en betydligt dyrare avgång. För att slippa höja biljettpriserna
skulle vi helst boka så många svenska djs (eller från grannländer) för att slippa att höja priserna.
Men det hindrar förstås inte att vi kan flyga in an och annan ändå. Dock inte i samma prisklass
som Ferry och A&N, men det kanske ni förstår. Så, skicka en lista på djs du skulle vilja att vi
bokar, gärna med motivering varför du tycker att de är bra samt en beskrivning av vilken musik
de spelar. Skicka din lista till: [email protected][/email]

FUTURE LOUNGE
För tredje gången kommer vi på denna kryssning att ha ett golv med nya, eller inte helt etablerade
djs. Det golvet kommer att vara öppet när de stora golven är stängda. Om du är intresserad av att
spela här, skicka in en CD/kassett/minidisc med en timmes egenhändig musikmix som speglar
det du skulle vilja spela. Det kan vara allt från house till techno, trance, hardstyle mm. Vi väljer
sedan ut ett antal bidrag/djs som får spela en timme var. Biljetten till kryssningen får du ordna själv,
men vi bjussar självfallet på lite drinkar och en tung dj-setup och anläggning! Du måste ha fyllt 20 år
senast dagen för kryssningen för att få deltaga.

Skicka ditt bidrag till:
FUTURE LOUNGE
Monday Bar
Box 2254
SE-103 16 Stockholm

VILL DU FÖRBOKA BILJETT?
På senaste kryssningen tog vi upp namn på folk som vill bli uppringda av Silja Line innan biljetterna
släpps till allmänheten. Detta för att vara säker på att få plats. Närmare 1000 personer har skrivit
upp sig. Denna gång, eftersom kryssningen är på en helg lär trycket på biljetter vara större än
någonsin. Vi rekommenderar alltså att du mejlar in ditt namn och mobilnummer (eller annat där
du kan nås dagtid) till oss. Då kommer Silja Line att ringa upp dig några dagar innan bokningarna
släpps och du kan i lugn och ro reservera den hytt eller de antal hytter du vill ha.

Skicka namn och telefonnnumer till: [email protected]

NÄR SLÄPPS BILJETTERNA?
När vi fått in ett antal förslag på djs att boka kommer vi att börja sätta ihop en lineup. Detta
bör ta ett par veckor. Sedan kommer vi att gå ut med full lineup och priser och tidpunkt då vi
släpper bokningarna till allmänheten. Har du då redan skickat in ditt nummer till oss kommer
Silja Line att kontakta dig rätt snart. Vi räknar dock med att släppa biljetterna i mitten på
februari med första betalningsdag i början på mars.

Monday Bar Spring Cruise 2006
23 timmars klubbmusik-kryssning m/s Silja Festival
Stockholm-Åbo-Stockholm 13-14 maj 2006
Avgång: Lördag 13 maj kl 20.15
Ankomst: Söndag 14 maj kl 19.15
Pris från 595 kr/hyttplats
Åldersgräns: 20 år (du måste ha fyllt 20 senast 13 maj, 2006)

Jag förväntar mig att alla SWETA-DJs skickar in en promo !

Old Post Jan-21-2006 01:19  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Ja men självklart

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Jan-21-2006 07:48  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

inte jag iallafall :P

Men du steve, du borde kanske skicka in?

Old Post Jan-21-2006 07:59  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

funtar på å skicka in en, om jag vågar

vill fan ha lite house/electro på den här kryssen, känns som det enbart vart trance/hardstylecoreraveschranz på dom 3-4 senaste .. för att överdriva lite ..

Old Post Jan-21-2006 11:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag kommer nog skicka in en demo till future lounge den här gången, vem vet dom kanske gillar det
vore grymt kul att både få parta loss på stora golven å sen lira vidare själv

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-21-2006 11:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
inte jag iallafall :P

Men du steve, du borde kanske skicka in?

Tack det var snällt sagt

Åke Ceder föreslog att han och jag skulle skicka in en gemensam och köra B2B...

Då började vi fnula på ett DJ-team namn... ungefär som Mark Norman eller Cosmic Gate... Lite på skoj så iaf.
Jag brukar kalla Åke för Åkenfold... ja ni fattar... Oakenfold.
Så kanske "Steve Åkenfold"
Har inte bestämmt oss ön om vi ska göra en gemensam grej eller om bara Åke ska skicka in en egen... det är lite upp till hans ma-na-ger att bestämma = moi

Old Post Jan-21-2006 12:09  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Ska försöka det. Det är bara en stor nackdel att jag får betala flyget och biljetten själv

Old Post Jan-21-2006 14:03  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by ScuL
Ska försöka det. Det är bara en stor nackdel att jag får betala flyget och biljetten själv

du ska ju ändå med :P

Old Post Jan-21-2006 17:24  Sweden
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
du ska ju ändå med :P

nej annars drar jag inte. finns inget som är lockande i linan denna kryss

Old Post Jan-21-2006 17:35  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Spring Cruise 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWOOW! What a tune! [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSophie Sugar presents Saona - Isis [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:12.

Forum Rules: