Registered: May 2001
Location: Ede, The Netherlands
Valt me tegen dat hij nog niet eens genoemd is:
SPEEDY J - A1 ELECTRIC DELUXE
Heel vet nummer
Dec-26-2001 17:34
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
Geen flauw idee hoe dat nummer heet, tis wel techno, dr zit geen beat in maar Umek draaide m op ILT (41min.precies) en kheb m op DV diverse keren gehoord. Is al een vrij oud nummertje.
Verder vind ik dit moment Mario Piu - Invaders een GEWELDIG nummer, (voor zover je t techno noemen kunt, t zit er een beetje tussenin)
Oja: beste techno CD van t jaar: Mistress Barbara - Relentless Beats
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
Luistert niet zo heel veel techno dus ken ook nie zoveel nummers...maar van de nummer die ik wel heb vindt ik
Speedy J - A1 Electric Deluxe
Marco Carola - 7th Question
Sharpside (Psychogene & Scaravilli) - I LOVE TECHNO (AMbassador Remix)
Umek - Gatex en natuurlijk
Jeff Mills - The Bells
wel relaxte nummers.
Dec-26-2001 18:58
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland
tja er zijn zoveeeeel relaxte nummers...
pfff maar om er ff een paar te noemen:
Adam Beyer & Lenk - Drum Code No. 01 (Original Mix) <---nummer is al uit 1997 maar nog steeds zooo relaxed!!
Johannes Heil - Paranoid Dancer
Johannes Heil - I Love to beat you cause I hate you
Tomaz vs Filterheadz - Latin Loopworks EP (met Los Hijos del Sol & Me Casa es su Casa)
Andrew McLauchlan - Love Story (Re-Edit) <--- idd een heerlijk nummertje!!
Slam - Lifetimes
Fischerspooner - Emerge
Tiga & Zyntherius - Sunglasses at Night EP (Original & Chris Liebing Mix)
Air Frog - Bon Voyage (Adam Beyer Remix)
Terence Fixmer - Rage
Terence Fixmer - Armee des Tenebres
Green Velvet - La La Land (Zzino vs Filterheadz Remix)
Dave Clarke - The Compass (Terence Fixmer Remix)
Chris Liebing - Analogon (Gaetano Parisio Remix 01) CLRetry 01
Umek - Lanicor (nog steeds !! )
Michel de Hey vs Grooveyard - Compound
Marco Carola - Ascent
etc
etc
etc
etc..
___________________
Dec-26-2001 19:18
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
ik weet nooit wanneer iets welke stijl is...
maar mauro picotto - baguette vinnik eruugg goed en speedy j maakt ook wel lekkere plaatjes
is Psychogene & Scaravilli (Sharpside) - I Love Techno (AMbassador Remix) ook goeie tegnow ? zo ja dan vink die enormously kewl
Dec-27-2001 08:42
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Location: Huizen, Holland
wat is dat nummer dat dave clarke op I love techno part one op 33.02 draait, die zoooo goed. Ik hou van het harde stamp techno
Umek - Lanicor
Mauro Pictto - Baguette en Hong kong vind ik zalig
weet iemand nog meer van dit soort spul
Dec-27-2001 09:20
arno
crack addict
Registered: Apr 2001
Location: right here
voor mij: michel de hey vs. literon - transmitter (jamie anderson remix) dat "broeiende"geluid op de achtergrond is echt kewl.
___________________
"Opeens heb je het.....Je word schurk!"
And then she said:... "What did you just gave me? "
And he said:... "....XTC............XTC......."
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Dec-27-2001 11:36
K.nattick
tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Helmond, Holanda
So, nu me winterslaap uit is isset tijd om te reageren...
no#1 Misjah & DJ Tim - Acces (Scumacher RMX)
no#2 Secret Cinema - Gung Ho
no#3 Timo Maas - Ubik
Dec-27-2001 12:28
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam
Speedy J. - Electric Deluxe
Mauro Picotto - Hong Kong
Chris Liebing - CLR 01 (Gaetano Parisio Remix)
Chris Liebing - CLR 02 (Speedy J. Remix)
Chris Liebing - CLR 02 (Adam Beyer Remix)
Deetron - Vertigo
mr sliff - rippin and dippin
nitzer ebb - Join In The Chant (Thomas P. Heckmann Knarz is Machine Mix)
zzino vs filterheadz - african bulldozer
Surgeon - Death Before Surrender
Fun
Marco Carola - Playboy
Marco Carola - Avalanche
Marco Carola - Ascent
Marco Carola - Open Source
Marco Carola - 7th Question marco carola RULED!!
Quartz - Quartz E.P. (a1) + (b1)
Marco Bailey - The Green Hornet (The Advent remix) + (original mix)
Dj Elite - That Fuct Camera
en zo zijn er nog wel TIG vette platen van het jaar
GREETZ!!
Dec-27-2001 12:37
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by Bellie Dj Elite - That Fuct Camera
DAMN!!!!!!!! hoe kon ik die vergeten!
quote:
Originally posted by Jukx Air Frog - Bon Vayage (Adam Beyer mix)
en die ook!!
mijn geheugen laat me vreselijk in de steek :S
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Dec-27-2001 17:24
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
ik ga voor laurent garnier - the man with the red face Beauty!