|
| quote: | Originally posted by anuga
Jaha, hur ligger det till, ska man våga sig upp till stockholm för Nu NRG's skulle eller inte??? Finns det förköp kvar etc etc etc.
Och, hur länge har Trance.nu varit nere??? |
rundt en uke
btw siden er oppe 21.01 
___________________
::follow your intuition::
http://www.dailymotion.com/global_phases
|