|
| quote: | Originally posted by FUSyke
Verslagje van Hed kandi @ Nanno sur l'O (03-02-06)
Het was mijn eerste Hed Kandi feestje en mijn eerste keer dat ik Nanno bezocht. Ze waren beiden heel goed! Nanno is een heel mooie dancing. Binnen is het ingericht volgens de Barrok stijl. Je hebt een main room en dan nog een klein zaaltje + een verdiep waar je in de zetels even kan uitrusten. Voor de ingang van de boot stonden gisteren 2 rekken met discoballen die een heel leuk effect gaven.
We kwamen binnen in de main room en 2 lieve engeltjes verwelkomden ons met zoete snoepjes. Phill & Steve waren ondertussen al aan hun set bezig en deze was heel goed. Een lekker setje met op het einde de bekendere House tunes. Daarna was het de beurt aan Tom De Neef. Voor hem was ik gekomen en hij heeft mijn verwachtingen volledig ingelost. Het was een leuk feestje alleen ontbrak de sfeer soms wat. Dit had volgens mij te maken met de vele 'dikkenekken' die er waren. Ze waren er gewoon om gezien te worden Dit was het enige minpunt. Voor de rest vond ik het een geslaagde avond en ik kijk al uit naar de volgende editie:
Hed kandi - 1 City - 1 Ticket - 4 Locations
Friday 03-03-06
10€
*Club Industria*
Main Room:
11.00 - 01.00 > Ramon Diaz (NL)
01.00 - 04.30 > Tom De Neef
04.30 - 07.00 > Dave Lambert
Room 2:
01.00 - 05.00 > Phill & Steve
*Stereo Sushi*
11.00 - 01.00 > Timaxx
01.00 - 04.30 > Paul Wilkins (UK)
04.30 - 07.00 > CéCéM & Guy-Ohm
*Nanno sur l'O*
10.00 - 01.00 > Pollux
01.00 - 04.30 > Andy Norman (UK)
04.30 - 07.00 > Pollux & Den Hétrix
*Velvet Lounge*
11.30 - 02.00 > Marc Reijntjes
02.00 - 07.00 > Ben & Eddy |
Haha, ik dacht nog toen ik daar was, hier zal toch wel gene tranceaddict rondlopen waarschijnlijk. Enfin, ik vond de muziek wel heel vet, maar spijtig genoeg is da van die dikkenekken ook heel erg waar. Zijt maar blij da ge dan nie in de Velvet Lounge zijt binnengeweest. Jongens wa was me da daar. Snob, snobber, snobst. Nie normaal. Tom De Neef zat daar een kwartier voor zijn set nog te eten trouwens Daarna zijn we ook ff gaan zien in Stereo Sushi, de ouw Club Geluk. Daar is nu ook eens gene zak te zien, das just ne kruipkelder. T enige wa k de moeite waard vond, was de dj-booth (2 x pioneer cdj 1000mk2,1x pioneer djm 500, 2 x technics sl 1200 mk2) Okee, club standaard, maar toch, da wil nie zeggen da k er nie van mag dromen Enfin, bij gebrek aan sfeer en overload aan krasse veertigers dan maar naar nanno getrokken. Daar was de sfeer toch al ietske beter precies. Veel snoep in mijn kas geklopt in ieder geval, en eens goed gelachen met al da dikkenekkenvolk. Lelijk, oud en snob. Da was t volk in drie woorden. Naar het einde toe vormde er zich toch precies wel een deeltje van een publiek da wel degelijk voor de muziek was gekomen en ook wel wa bewoog. Da was dan ook meer het 'jongere' volk. Tom de Neef was leuk, maar niet om te zeggen dat hij mij echt verrast heeft. Enfin, volgende editie ben ik er waarschijnlijk toch weer bij, maar dan wel in Industria, hopend da daar de sfeer der wa vlotter inkomt. En voor de echte hed-kandi sfeer... mssch Paard van Troje in Amsterdam s proberen. De Hollanders zijn mssch wa beter in bewegen. Ofwel ne keer afzakke nr Ibiza eh