Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Clubguide
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren

Verslagje van Hed kandi @ Nanno sur l'O (03-02-06)

Het was mijn eerste Hed Kandi feestje en mijn eerste keer dat ik Nanno bezocht. Ze waren beiden heel goed! Nanno is een heel mooie dancing. Binnen is het ingericht volgens de Barrok stijl. Je hebt een main room en dan nog een klein zaaltje + een verdiep waar je in de zetels even kan uitrusten. Voor de ingang van de boot stonden gisteren 2 rekken met discoballen die een heel leuk effect gaven.

We kwamen binnen in de main room en 2 lieve engeltjes verwelkomden ons met zoete snoepjes. Phill & Steve waren ondertussen al aan hun set bezig en deze was heel goed. Een lekker setje met op het einde de bekendere House tunes. Daarna was het de beurt aan Tom De Neef. Voor hem was ik gekomen en hij heeft mijn verwachtingen volledig ingelost. Het was een leuk feestje alleen ontbrak de sfeer soms wat. Dit had volgens mij te maken met de vele 'dikkenekken' die er waren. Ze waren er gewoon om gezien te worden Dit was het enige minpunt. Voor de rest vond ik het een geslaagde avond en ik kijk al uit naar de volgende editie:

Hed kandi - 1 City - 1 Ticket - 4 Locations
Friday 03-03-06
10€

*Club Industria*
Main Room:
11.00 - 01.00 > Ramon Diaz (NL)
01.00 - 04.30 > Tom De Neef
04.30 - 07.00 > Dave Lambert

Room 2:
01.00 - 05.00 > Phill & Steve

*Stereo Sushi*
11.00 - 01.00 > Timaxx
01.00 - 04.30 > Paul Wilkins (UK)
04.30 - 07.00 > CéCéM & Guy-Ohm

*Nanno sur l'O*
10.00 - 01.00 > Pollux
01.00 - 04.30 > Andy Norman (UK)
04.30 - 07.00 > Pollux & Den Hétrix

*Velvet Lounge*
11.30 - 02.00 > Marc Reijntjes
02.00 - 07.00 > Ben & Eddy

Old Post Feb-04-2006 12:06  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lemon squash
tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Hoeselt & Antwerp

quote:
Originally posted by FUSyke
Verslagje van Hed kandi @ Nanno sur l'O (03-02-06)

Het was mijn eerste Hed Kandi feestje en mijn eerste keer dat ik Nanno bezocht. Ze waren beiden heel goed! Nanno is een heel mooie dancing. Binnen is het ingericht volgens de Barrok stijl. Je hebt een main room en dan nog een klein zaaltje + een verdiep waar je in de zetels even kan uitrusten. Voor de ingang van de boot stonden gisteren 2 rekken met discoballen die een heel leuk effect gaven.

We kwamen binnen in de main room en 2 lieve engeltjes verwelkomden ons met zoete snoepjes. Phill & Steve waren ondertussen al aan hun set bezig en deze was heel goed. Een lekker setje met op het einde de bekendere House tunes. Daarna was het de beurt aan Tom De Neef. Voor hem was ik gekomen en hij heeft mijn verwachtingen volledig ingelost. Het was een leuk feestje alleen ontbrak de sfeer soms wat. Dit had volgens mij te maken met de vele 'dikkenekken' die er waren. Ze waren er gewoon om gezien te worden Dit was het enige minpunt. Voor de rest vond ik het een geslaagde avond en ik kijk al uit naar de volgende editie:

Hed kandi - 1 City - 1 Ticket - 4 Locations
Friday 03-03-06
10€

*Club Industria*
Main Room:
11.00 - 01.00 > Ramon Diaz (NL)
01.00 - 04.30 > Tom De Neef
04.30 - 07.00 > Dave Lambert

Room 2:
01.00 - 05.00 > Phill & Steve

*Stereo Sushi*
11.00 - 01.00 > Timaxx
01.00 - 04.30 > Paul Wilkins (UK)
04.30 - 07.00 > CéCéM & Guy-Ohm

*Nanno sur l'O*
10.00 - 01.00 > Pollux
01.00 - 04.30 > Andy Norman (UK)
04.30 - 07.00 > Pollux & Den Hétrix

*Velvet Lounge*
11.30 - 02.00 > Marc Reijntjes
02.00 - 07.00 > Ben & Eddy


Haha, ik dacht nog toen ik daar was, hier zal toch wel gene tranceaddict rondlopen waarschijnlijk. Enfin, ik vond de muziek wel heel vet, maar spijtig genoeg is da van die dikkenekken ook heel erg waar. Zijt maar blij da ge dan nie in de Velvet Lounge zijt binnengeweest. Jongens wa was me da daar. Snob, snobber, snobst. Nie normaal. Tom De Neef zat daar een kwartier voor zijn set nog te eten trouwens Daarna zijn we ook ff gaan zien in Stereo Sushi, de ouw Club Geluk. Daar is nu ook eens gene zak te zien, das just ne kruipkelder. T enige wa k de moeite waard vond, was de dj-booth (2 x pioneer cdj 1000mk2,1x pioneer djm 500, 2 x technics sl 1200 mk2) Okee, club standaard, maar toch, da wil nie zeggen da k er nie van mag dromen Enfin, bij gebrek aan sfeer en overload aan krasse veertigers dan maar naar nanno getrokken. Daar was de sfeer toch al ietske beter precies. Veel snoep in mijn kas geklopt in ieder geval, en eens goed gelachen met al da dikkenekkenvolk. Lelijk, oud en snob. Da was t volk in drie woorden. Naar het einde toe vormde er zich toch precies wel een deeltje van een publiek da wel degelijk voor de muziek was gekomen en ook wel wa bewoog. Da was dan ook meer het 'jongere' volk. Tom de Neef was leuk, maar niet om te zeggen dat hij mij echt verrast heeft. Enfin, volgende editie ben ik er waarschijnlijk toch weer bij, maar dan wel in Industria, hopend da daar de sfeer der wa vlotter inkomt. En voor de echte hed-kandi sfeer... mssch Paard van Troje in Amsterdam s proberen. De Hollanders zijn mssch wa beter in bewegen. Ofwel ne keer afzakke nr Ibiza eh


___________________
Find the energy, begin to move

Old Post Feb-06-2006 18:40  Belgium
Click Here to See the Profile for lemon squash Click here to Send lemon squash a Private Message Add lemon squash to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren

Volgende keer eens afspreken é Ik zal dan ook wel in Industria zitten maar Paul Wilkins zou ik ook wel eens willen zien.

Old Post Feb-06-2006 19:47  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren

Verslagje David Guetta @ La Rocca 18-03-06

David is al een lange tijd mijn favoriete dj en ik keek dan ook al een lange tijd uit naar zijn dj-set die hij gisteren moest geven in La Rocca. Ik verwachte er veel van en ik heb zeker waar voor mijn geld gekregen! Om 1u was ik in LR en er was al veel volk aanwezig. Eerst even naar de Backstage gegaan en daar hoorde ik al White Horse. David ging rond 2u beginnen draaien dus tegen kwart voor 2 ben ik dan naar de main gegaan. Daar hoorde ik Michael Forzza - Kahana; toch nog altijd een zalige plaat. Om kwart na 2 was het dan de beurt aan Guetta. Toen hij achter de dj-booth plaats nam werd iedereen gek. Hij begon zijn set met een eigen nummertje, namelijk Love Don't Let Me Go. Iedereen met de handen in de lucht en uit volle borst meezingen! Het dak ging er al meteen af en dit heeft hij in zijn set nog een aantal maal laten gebeuren. Zijn set was gewoon geweldig en de sfeer was zeer goed. Allemaal dansende mensen zoals het moet zijn. Het was een geweldige avond! Hij blijft mijn favoriete dj! Voor de mensen die naar TomorrowLand gaan: Je moet zeker eens naar hem gaan zien!

Enkele tracks:
Vitalic - No Fun
David Guetta - The World Is Mine; Love Don't Let Me Go; Just A Little More Love (Wally Lopez Remix)
Mylo - In My Arms (Tocadisco Remix)
Hard Fi - Hard 2 Beat (Axwell Reix)
Faithless - Insomnia
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
Marc Et Claude - I Need Your Lovin' (Like The Sunshine)
Mad8 - Work That Pussy
...

Last edited by FUSyke on Mar-19-2006 at 15:00

Old Post Mar-19-2006 12:01  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !



Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium

^^ kheb guetta onlangs gezien in de fuse en kwas redelijk teleurgesteld eigenlijk. Eerste uur waren al zen hitjes die hem altijd en overal draait. En laatste uur was van die verschrikkelijke stamptechno. En hem draait precies ook overal tzelfde... uw lijstje draaide hem ook allemaal in fuse


on topic: gister naar zoo geweest in Hasselt.

Heb volledige sets van Ed&Kim en van Darren Roach gezien. Beide wel zeer vermakelijk. Goede house/techhouse

En trentemoller remix van what else is there live ownt toch wel


___________________
Albums of the year:
1. Hybrid - I Choose Noise
2. Liberto - Lullaby
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Mar-19-2006 18:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren

quote:
Originally posted by Phortastic
^^ kheb guetta onlangs gezien in de fuse en kwas redelijk teleurgesteld eigenlijk. Eerste uur waren al zen hitjes die hem altijd en overal draait. En laatste uur was van die verschrikkelijke stamptechno. En hem draait precies ook overal tzelfde... uw lijstje draaide hem ook allemaal in fuse


In de FUSE heb ik hem niet gezien maar wel de vorige keer toen hij in LR draaide en ik moet zeggen dat zijn tracklist gisteren er toch gans anders uitzag (buiten zijn eigen hits natuurlijk) als toen. Een dj die op tournee is draait toch bijna altijd met dezelfde tracklist. Toen M.I.K.E. op Illusion @ The Beach kwam draaien dan wist ik ook al op voorhand wat hij ging draaien want ik had naar sets van hem geluisterd en zijn tracklist was ook juist hetzelfde. Hetzelfde kan je zeggen over Armin, 2 Many DJ's enz. Voor de ene is die dj zijn favoriet en voor mij is dat Guetta

Old Post Mar-19-2006 19:02  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...



Registered: Apr 2003
Location: near Brussels

Uiteindelijk toch maar niet naar La Rocca gegaan omdat we vreesden dat er teveel volk ging zijn en we het was rustiger wouden hebben.

Dan maar naar the level gegaan in illusion (beneden memories)
Volk boven viel goed mee, hadden ee ngoed plaatske en de schijven de er passeerden ('level classics') waren weer extreem lekker.
Beneden weinig geweest maar toch paar goei tracs uit de ouwe doos gepasseerd.

Spijtig dat we al vroeger naar huis waren. Vriendin was mat moe


___________________

Old Post Mar-20-2006 11:59  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

gisteren nog eens naar illusion geweest.
twas een fijn avondje, alleen wat weinig volk. kdacht in fusyke zen post gelezen te hebben dat danjo & styles kwamen. prima set, lekkere trance met op het einde wat tech trance.
daarna Regi en wout back 2 back
de muziek trok van af toen op niets meer tot....

regi albert vorne-a leaden way (mike remix) draaide
samen met de vocals van silence
dat was ff leuk tot hij er wat hardstyle mee begon te mixen en het boeltje trainwreckte


afknapper van de avond: een portier die zonder reden tegen ons zei dat we ons koest moesten houden
hij wou zelfs geen reden geven: "ge weet het goed genoeg"


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Apr-01-2006 17:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !



Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Kaidreas


afknapper van de avond: een portier die zonder reden tegen ons zei dat we ons koest moesten houden
hij wou zelfs geen reden geven: "ge weet het goed genoeg"


lol krapuuuuuuuuuuuuul


___________________
Albums of the year:
1. Hybrid - I Choose Noise
2. Liberto - Lullaby
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Apr-01-2006 17:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance



Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium

Dries kon de vrouwen weer ni gerust laten zeker


___________________

Old Post Apr-02-2006 08:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

Gisteren naar Club 54 geweest in Beernem.

Stampend vol + snikheet.
De formule? Alles door elkaar, ware danscafé-stijl!

De enige manier om je discotheek goed draaiende te houden is dus blijkbaar met de platste hitjes van de afgelopen 40 jaar.


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Apr-02-2006 09:14  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !



Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by TOR
Gisteren naar Club 54 geweest in Beernem.

Stampend vol + snikheet.
De formule? Alles door elkaar, ware danscafé-stijl!

De enige manier om je discotheek goed draaiende te houden is dus blijkbaar met de platste hitjes van de afgelopen 40 jaar.


haha klinkt gelijk de reflex


___________________
Albums of the year:
1. Hybrid - I Choose Noise
2. Liberto - Lullaby
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Apr-02-2006 12:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Clubguide
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackawesome electro track! easy ID! [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBeat Foundation - "Foundations 2" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!