|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
^^^^^^^^^^^^^ That's a whole lot of deleting you have to do there m8! 
Have fun....We'll see you guys around |
ja, of je doet ff delete thread, of je doet ff unstick thread (daar heb je zo'n mooi menutje voor, kost je 1 seconde maximaal) en dan maak je een nieuwe thread, gewoon lekker in het nederlands natuurlijk
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|