Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

leg 'ns uit want ik snap er niets van =). ik weet enkel dat z'n mix-album 'a place called happiness' noemt.


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-07-2006 21:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

Okee dan: Tapsa (Orkidea) houdt van verkleedpartijtjes en speciale decors tijdens een gig ! (Daar zijn alle Finnen dol op vlgs mij, maar goed, dit geheel terzijde)

Kijk zelf maar eens op zijn forum (en foto) pagina op Klubitus zou ik zeggen... (rechtsboven staat een ENGELS vlaggetje voor degene die nog niet zo goed uit de voeten kunnen met de Finse taal )




Notitie voor de dames onder ons: BEZINT EER GE OP DE (KLUBITUS/FOTO) LINK KLIKT !!!!

Last edited by Loraine on Jan-07-2006 at 22:54

Old Post Jan-07-2006 22:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
speentje
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2005
Location: Brugge

quote:
Originally posted by Loraine
Enne Bomar deez keer gaan we elkaar gewoon gedag zeggen ! (en nie als bij Armin Only uren naast elkaar staan en niks zeggen hè ! )


wtf jij stond naast ons ofzo dan? en Bomar wist dat? hehe grappig


___________________

Old Post Jan-07-2006 23:01  Belgium
Click Here to See the Profile for speentje Click here to Send speentje a Private Message Add speentje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer



Registered: Jun 2004
Location: Yellow

quote:
Originally posted by Kaidreas
I'm only 1phone call of message away e jos.

Haha sgoe! Deze keer rijde gij en betaal ik de parking

Old Post Jan-07-2006 23:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

quote:
Originally posted by speentje
wtf jij stond naast ons ofzo dan? en Bomar wist dat? hehe grappig

Ik betwijfel ten zeerste dat Bomar mij al van gezicht (her)kende tijdens Armin Only... Hij stond alleen veelvuldig naast een kennis van me: JonC (Pica Mac & Jon Cockle)...zag later pas de foto van Bomar met Ruben (eieregooie)...dat ik zoiets had van stond die BETA-gast uren practisch naast me te dansen ?!

Last edited by Loraine on Jan-08-2006 at 00:32

Old Post Jan-07-2006 23:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Old Post Jan-08-2006 00:07 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance



Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium

Line-up ziet er deftig uit. 't duurt nog wel even maar mss ga ik hier ook wel naartoe


___________________

Old Post Jan-08-2006 11:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bomar
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Turnhout - Leuven, Belgium

quote:
Originally posted by Loraine
Ik betwijfel ten zeerste dat Bomar mij al van gezicht (her)kende tijdens Armin Only... Hij stond alleen veelvuldig naast een kennis van me: JonC (Pica Mac & Jon Cockle)...zag later pas de foto van Bomar met Ruben (eieregooie)...dat ik zoiets had van stond die BETA-gast uren practisch naast me te dansen ?!


Euhm Ik denk dat ge iemand anders voor hebt (alhoewel ik de enige was met een beta-tshirt aan); Ik ken helemaal geen Ruben, mss dat ik toevallig op de foto met hem stond. (hebt ge die foto nog?)

Maar ik kan me idd wel herinneren dat we naast een groepke spaans-uitziende mannen stonden en natuurlijk knappe vrouwen

de volgende keer zal ik eens iets komen zeggen se
(ole, das de eerste keer dat ik zoveel opval precies, en dat allemaal dankzij mijn beta-tshirt )

Old Post Jan-08-2006 12:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Bomar Click here to Send Bomar a Private Message Add Bomar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...



Registered: Aug 2005
Location: Zulte, Belgium

quote:
Originally posted by Bomar
dan rij ik mee


ok, 20 euro met drank inbegrepen


___________________

Old Post Jan-08-2006 19:51  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

quote:
Originally posted by Bomar
Euhm Ik denk dat ge iemand anders voor hebt (alhoewel ik de enige was met een beta-tshirt aan); Ik ken helemaal geen Ruben, mss dat ik toevallig op de foto met hem stond. (hebt ge die foto nog?)

Maar ik kan me idd wel herinneren dat we naast een groepke spaans-uitziende mannen stonden en natuurlijk knappe vrouwen

de volgende keer zal ik eens iets komen zeggen se
(ole, das de eerste keer dat ik zoveel opval precies, en dat allemaal dankzij mijn beta-tshirt )




Wie is dan die gast helemaal links ?

Old Post Jan-08-2006 21:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aurélie
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Leuven

Dat is Pooley

Old Post Jan-08-2006 21:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica



Registered: Oct 2004
Location: A'dorp

Tis iig nog een BETA-member en geen Engelsman ofzo.
Btw...Aurélie...kom jij de vrouwelijke gemoederen ook nog versterken op dit feestje ?

Old Post Jan-08-2006 22:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackwell known techno (?) Track! HELP?? [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnergy 52 - "Cafe Del Mar" (Oliver Lieb LSG Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!