|
Okee dan: Tapsa (Orkidea) houdt van verkleedpartijtjes en speciale decors tijdens een gig ! (Daar zijn alle Finnen dol op vlgs mij, maar goed, dit geheel terzijde)
Kijk zelf maar eens op zijn forum (en foto) pagina op Klubitus zou ik zeggen... (rechtsboven staat een ENGELS vlaggetje voor degene die nog niet zo goed uit de voeten kunnen met de Finse taal )
 

Notitie voor de dames onder ons: BEZINT EER GE OP DE (KLUBITUS/FOTO) LINK KLIKT !!!! 
Last edited by Loraine on Jan-07-2006 at 22:54
|