|
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
בוא נגזים..
אוף אבל בא לי על ארמין.. |
לא מגזים זה עוד בצניעות...
| quote: | Originally posted by omergunr
שחר עם אתה לא נכנס , מה תעשה?
|
אין לא נכנס
נכנס וזהו
מקסימום אני וחן דופקים דוך ללכת
חן ידאג לסלקציה שם
| quote: | Originally posted by DjChook
תכלס אני זוכר שהיינו אז בטיאלוי, נכנסתי בערך בשלב שארמין עלה, אז לא אכפת לי מי חימם אותו ואני לא יכול להביע דעה...
למרות שזה דווקא יכול להיות נחמד בהרגעות עם הבירה ככה מסתכל על כולם לצלילי פרוגרסיב... חימום יפה ת'אמת
ובקשר לשחר. אני אוהב אותך בנאדם, אתה מצליח להעלות לי חיוך =] |
במקרה שלנו זה היה רדבול
|