Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Trance reviews Januari/Februari/Maart 2006
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Phortastic
en dervoor ook nog

die was zelfs al ID toen ik nog tiesto whore was... dus das al heeeeeeel lang geleden

dacht ik ook (2000 als ik me niet vergis)

Old Post Jan-18-2006 13:42  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by domineesje
dacht ik ook (2000 als ik me niet vergis)

das beeeeeeeeetje overdreven

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jan-18-2006 13:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Re:Locate - Rolling Thunder / Remorse[Galactive - 12/01/06]

A1: Re:Locate - Rolling Thunder
Paul Moelands is terug met een opvolger van het geweldige Absoluum. Ook Re:Locate slaagt er net als Arizona in om van die perfect geproducete trance af te leveren. Ondanks dat is het toch niet zo'n origineel deuntje; ik had er meer van verwacht. De bas is wel echt uitstekend, maar dat alleen volstaat natuurlijk niet. Een track met een hoog energielevel, maar niets vernieuwends.
6.5/10

B1: Re:Locate - Remorse
Deze track geen haar beter. Erg jammer van de 4minuten durende, redelijk saaie intro. Idem als A-side; goede bas maar niets nieuws... te standaard.
6/10

PG2 - Forum Of Love (Remixes) [Tc Recordings - 18/01/06]

A1: PG2 - Forum Of Love (Danjo & Styles Mix)
Danjo & Styles bewijzen alweer dat ze getalenteerd zijn; want ze zijn terug met alweer 'n fantastische remix. Ook dit is 'n zéér epische track met 'n fenomenale break: originele, melodieuze synths, die een hands-in-the-air-effect verwekken . Al geruime tijd wordt gewacht op deze release; maar eindelijk is het zover. Puur genot deze track
9/10

B1: PG2 - Forum Of Love (LCM Impressive Remix)
Impressive is deze remix helemaal niet... integendeel, ze stoort! Dit is weer 'n voorbeeld van hoe trance NIET moet klinken; aangezien het geweldig opgefokt en commercieel klinkt.
3/10

Airbase - Escape / For The Fallen [Intuition Recordings - 19/01/06]

A1: Airbase - Escape
Het was een tijdje geleden dat Airbase nog eens iets releasde onder deze naam (Hij is druk bezig geweest met het Parc project)... Maar hij heeft echt wel klasse released. Het resultaat: een zeer epische track met een geweldige break. Zeer energiek ook; wat 'n bom De 3de stijlvolle release bij intuition
9/10

B1: Airbase - For The Fallen
Ook dit is een epische track; met een geweldig pianospel in het midden... Verder erg verzorgd in Airbase z'n eigen stijl.
7.5/10

Nic Chagall - Monday Bar [High Contrast - 30/01/06]

A1: Nic Chagall - Monday Bar (Original Mix)
Nic Chagall is één van de leden achter het duo Cosmic Gate. Dit is een vrij leuke plaat maar ik vind het eerlijk gezegd een opvallende mengelmoes van al 3 bestaande platen. De intro begint een beetje mojado achtig... de structuur van de track is dezelfde als Ottaviani's Linkin' People en de melody is een een lichte ripoff van Push - R.E.S.P.E.C.T (Remix). ... Maar goed; dat neemt eigenlijk weinig af van de schoonheid van de plaat. Het nummer mag best gehoord worden en is een favoriet van verschillenden ATM.
8/10

B1: Nic Chagall - Monday Bar (Sunset Mix)
Trekt gewoon sterk op het origineel; is ook wel leuk.
8/10

Frost & Maron - Mute Your Mind [Flashover Recordings - 30/01/06]

A1: Frost & Maron - Mute Your Mind (Original Mix)
Een goed plaatje op een sublabel van Ferry . Dit is een plaatje dat populariteit gaat verwerven denk ik, want het is vrij toegangkelijk. De intro gaat al redelijk energiek van start met wat percussie erbij; maar de lead in deze track gebeurt door een gitaarsampletje die toch wel érg fijn gedaan is. Deze track geeft een zomers gevoel en kan je erg happy maken. Het sampletje blijft doorspelen in de track en wordt dan vergezeld van wat leukere lage tonen en bas. Creatief
8/10

B1: Frost & Maron - Mute Your Mind (Yield Remix)
Nog niet gehoord... (volgt later)

Zo; dat was het zowat voor januari... ook in februari staan er al goede releases te wachten

Old Post Jan-18-2006 22:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

airwave - trilogique

superrelease jongens. jullie mogen trots zijn op jullie landgenoot!

Old Post Jan-18-2006 22:14 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer

quote:
Originally posted by ahp2002
airwave - trilogique

superrelease jongens. jullie mogen trots zijn op jullie landgenoot!

Daar ben ik al effe enorm benieuwd naar. En zoveel tracks

Old Post Jan-18-2006 23:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by Push2005
9.8/10

Intuition komt idd toch altijd met steengoede releases af hoor. Ik ga er een erezaak van maken om alle Intuition-platen in mijn bezit te hebben . De andere 2 heb ik al, nu deze nog.

Last edited by Bl@ckOut on Jan-25-2006 at 13:41

Old Post Jan-19-2006 16:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Orkidea - Music Speaks In Thousand Languages
01. Have a nice this moment
02. Beautiful (ambient mix 2004)
03. Sparkles
04. Power of chi
05. Theme isla blanca
06. Melancholy (softys mix)
07. Machester 1992
08. Dreams are free
09. Spacedubbedout
10. Oceania
11. Take me baby
12. Universal music
13. Joutsenlaulu

zalige ambient album van wat nu toch wel m'n favoriete producer is geworden.
Sparkles doet warempel aan Ulrich Schauss denken

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-19-2006 17:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005

Jup, is een schitterend album.

Old Post Jan-19-2006 18:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by Push2005
Het was een tijdje geleden dat Airbase nog eens iets releasde onder deze naam (Hij is druk bezig geweest met het Parc project)... Maar hij heeft echt wel klasse released. Het resultaat: een zeer epische track met een geweldige break. Zeer energiek ook; wat 'n bom De 3de stijlvolle release bij intuition
9/10

Couldn't agree more. Dat nummer heeft echt alles: energie, een zalige break, emotie,... bijna perfecte voorbeeld van wat trance moet zijn

Old Post Jan-19-2006 18:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

quote:
Originally posted by Gladius

Orkidea - Taika - Selected Works ´98 - ´03

een van men favo albums of all time

Old Post Jan-19-2006 20:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

quote:
Originally posted by Gladius
Orkidea - Music Speaks In Thousand Languages
01. Have a nice this moment
02. Beautiful (ambient mix 2004)
03. Sparkles
04. Power of chi
05. Theme isla blanca
06. Melancholy (softys mix)
07. Machester 1992
08. Dreams are free
09. Spacedubbedout
10. Oceania
11. Take me baby
12. Universal music
13. Joutsenlaulu

damn zeg, ik wist dat Orkidea goed was in prachtige trance maar ook progressive house, downtempo, ambient is geen probleem blijkbaar

Prachtig album!

En totaal niet 1tonig ofzo. Zeer veel afwisseling, prachtige ambient sounds, verveelt gene seconde. TOP

Last edited by Phortastic on Jan-21-2006 at 00:58

Old Post Jan-21-2006 00:47  Belgium
dj Elof
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

Ik heb twee promo vinyls binnen gekregen die ik, heel eerlijk, beetje links liet liggen omdat ik dacht van 'het zal wel niets zijn'. Deze middag tot mijn scha en schande gezien dat het weldegelijk zijn.

DAVE MCCULLEN - ELECTRIC GIRL
Een opvolger van Bitch. Wat een nummer! De klanken zijn een beetje gepikt van andere nummers zoals Playmo en zelfs een hard retro nummer dat mij de naam ontschiet. But it works! Het nummer klinkt echt super, leuke electro met een zeer catchy vocal.
Mijn rating: 9/10

VIRTUAL ZONE - CHANGE U MIND (2006 REWORKS)
Deze had ik links laten liggen omdat de reworks werden gemaakt door... dj Furax. Geen steen naar deze mens/dj, maar jump en hardstyle zijn nu éénmaal mijn ding niet. Tot ik de plaat deze middag oplegde. Niks geen jump of monotone beats, hell no. DJ Furax maakt van de toch al zeer energieke original twee super geslaagde remixen. Het tempo ligt wat hoger, maar het wordt allemaal zeer leuk gebracht. Ik ben er zeker van dat dit nummer de komende weken/maanden in de commerciële clubs zoals Kokorico, Sotto's en Illusion zullen gedraaid worden.
Mijn rating: 8,5/10

Old Post Jan-21-2006 18:59 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Trance reviews Januari/Februari/Maart 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackvocal stormer from Nat Monday @ Renaissance [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoby - "In My Heart (Sean Tyas Misses Twilo Mix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:06.

Forum Rules: