Originally posted by Shadowkid
Ik wil ook wel eens weten of er mensen zijn die bepaalde versiertips hebben en/of gebruiken. En natuurlijk welk effect ze hebben en eventueel afgaan ermee gepaard gaat
Tis eel simpel, als ge een knappe griet wilt versiere, dan stopte op voorrand een stuk of 10 augurke in uw gat, en dan gade naar zo'n knappe griet en ge zegt: ik heb daarstraks 10 augurke in men gat gestoke. En dan denkt die griet; amaai das ne gast waar iets in zit. En dan zegt die griet: kom in my arms 'gast waar iet inzit' for kissing the love all night long.
Jan-12-2006 23:43
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
Re: Re: Hoe staat het met uw liefdestatus ?
quote:
Originally posted by Sh!fty
Tis eel simpel, als ge een knappe griet wilt versiere, dan stopte op voorrand een stuk of 10 augurke in uw gat, en dan gade naar zo'n knappe griet en ge zegt: ik heb daarstraks 10 augurke in men gat gestoke. En dan denkt die griet; amaai das ne gast waar iets in zit. En dan zegt die griet: kom in my arms 'gast waar iet inzit' for kissing the love all night long.
Da moet ik onthouden!
Jan-13-2006 00:16
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Relatie van iets meer dan een jaar gehad, maar sinds 12960000 secondjes terug vrijgezel.
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jan-13-2006 00:30
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Relatie van 3 jaar en 1 maand.
Er zijn hier nog veel beta's met een relatie. Ik dacht dat het er minder waren.
Jan-13-2006 04:57
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by FUSyke
Er zijn hier nog veel beta's met een relatie. Ik dacht dat het er minder waren.