Originally posted by Miss Proximus Damn da's idd echt HEEEEEEEL klote flipper
Ik vind t echt jammer voor jullie.....dan maar Mayday? www.mayday.de 't is alleen wat duurder, maar je hebt ook meer dj's, en het is lekker in de mei-vakantie
Tja, echt zwaar balen!!!
Ik wilde dit eigenlijk ipv Mayday doen, omdat ik tijdens Mayday ook wel Koninginnedag wil vieren..
Een paar vrienden waren er vorig jaar heengeweest en vonden het heel vet, ik weet nog niet zekers of ik ga.. Eerst maar naar TE!!
___________________
Jan-23-2002 10:32
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Je mailde mij of ik nog andere verkoopadressen wist, maar ik heb echt geen idee!! Als je ze in Duitsland wilt halen: alle CTS verkooppunten hebben de tickets....maar ik weet niet of ze daar ook al uitverkocht zijn...
En wat heb je nou liever: koninginnedag in Nederland of FOKKING Mayday in Dld!! nou?
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jan-23-2002 11:04
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
quote:
Originally posted by Miss Proximus Je mailde mij of ik nog andere verkoopadressen wist, maar ik heb echt geen idee!! Als je ze in Duitsland wilt halen: alle CTS verkooppunten hebben de tickets....maar ik weet niet of ze daar ook al uitverkocht zijn...
En wat heb je nou liever: koninginnedag in Nederland of FOKKING Mayday in Dld!! nou?
Het dichtsbijzijnde verkoopkantoor is in Kleve, maar daar zullen ze waarschijnlijk ook geen kaarten meer hebben
En de keus tussen Mayday en Koninginnedag zal wel lastig worden... De meeste van m'n maten zullen wel koninginnedag gaan vieren, maar dat zie ik tegen die tijd wel..
___________________
Jan-23-2002 16:06
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Wooooooooo
W0000000000T
Een maat van me heeft net gebeld met een verkoopkantoor in Kleve en ze hadden nog kaarten!!!
Als het goed is hebben ze ze in Emmerich ook nog. Dus vanmiddag worden voor mij de kaarten gehaald
Ik hoop dat t allemaal goed gaat, ik laat t wel ff weten..
___________________
Jan-24-2002 09:37
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
Nou mensen, ik kan jullie mededelen dat onze vriend Flipper z'n kaartjes heeft en dus lekker naar Rosenmontags Rave kan gaan!!
Oh ja, Mauro Picotto komt niet. Hij wordt vervangen door KAI TRACID!!!
Veel plezier daar Flipper!!!
Jan-25-2002 09:14
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by mr.marcello Nou mensen, ik kan jullie mededelen dat onze vriend Flipper z'n kaartjes heeft en dus lekker naar Rosenmontags Rave kan gaan!!
Oh ja, Mauro Picotto komt niet. Hij wordt vervangen door KAI TRACID!!!
Veel plezier daar Flipper!!!
wtf?????
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jan-25-2002 11:31
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
Jaahaa Miss Proximus!!!
Ik ben de kaartjeshaaljongen waar Flipper het over had!!!
Jan-25-2002 11:51
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
haha
ik bedoelde meer van "wtf? geen mauro!!" maar ja.....maakt verder niet uit
dus jij komt ook? kewlies!!! meeting!!!!!!!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jan-25-2002 12:06
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
quote:
Originally posted by Miss Proximus haha
ik bedoelde meer van "wtf? geen mauro!!" maar ja.....maakt verder niet uit
dus jij komt ook? kewlies!!! meeting!!!!!!!
idd best vaag van Mauro. Op de kaarten stond ineens Kai Tracid erbij.. Na een check van de website blijkt dat Mauro Picotto ineens vervangen is door Kai Tracid..
Ik zal zo ff een mailtje sturen naar Einslive, ff vragen hoe dat zit..
En about the meeting, als ik m'n TA shirt tegen die tijd heb komen we elkaar vast wel tegen!!! Ik hoop dat de drukker een beetje snel drukt, we hebben lang genoeg gew8.
___________________
Jan-25-2002 16:18
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Ik heb net ff een mail gestuurd naar einslive met de vraag waarom Mauro niet draait. Ik had binnen 30 minuten een reactie:
quote:
Mauro will be in the USA. Because of this, he will not take part
in our Rosenmontagsrave ;-(
Best regards,
Yours Eins Live Hotline
René
Op zich best vaag dat hij dan eerst wel geboekt staat...
___________________
Jan-25-2002 16:56
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Flipper01 Ik heb net ff een mail gestuurd naar einslive met de vraag waarom Mauro niet draait. Ik had binnen 30 minuten een reactie:
Op zich best vaag dat hij dan eerst wel geboekt staat...
Dat zijn van die clausules in contracten.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jan-25-2002 17:04
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
hehe.....mauro rules
quote:
Testo scritto da Mauro Picotto SORRY!!!
wat een held (l) hahaha
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there