|
|
|
|
 |
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
|
|
|
Jan-24-2006 17:26
|
|
|
 |
 |
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
|
|
|
Vad som är bra med just dessa Breitling-kopiorna är att urtavlan "bara" är 40mm, och på de riktiga är de 45 eller 47 mm...massiva med andra ord. Utöver det så ska det tydligen vara svårt för gemene man att urskilja äkta från kopia. Med min handled som har en omkrets 16 cm så är det knappt att jag kan ha på mig 40mm versionen, än mindre den äkta varan...jag får ta och äta upp mig helt enkelt 
Satt hela eftermiddagen och kvällen igår och bläddrade igenom forumet här: http://www.replica-watches-guide.com/ Det är helt sjukt hur stor marknaden med replica-klockor är...
$300, inkl frakt kostar Breitlig Navitimern, den som är på bild...(fick mail nyss från dealern som anses vara den bästa och mest seriösa på sajten).
Tyvärr är Breitlingklockorna de som är sämst kvalité på, vad gäller kopiorna...de asiatiska 7750-utravlorna som används till de verkar vara rena lotteriet. De kan hålla i flera år, medans andra lägger av efter en månad,,.,,Nja, blir väl till att köpa en trisslott istället och hålla tummarna.. 
www.laszlo.se
|
|
Jan-25-2006 10:06
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:48.
Forum Rules: