|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
|
|
|
Al ongeveer 3 jaar een Nokia 7250i, nog geen problemen mee gehad.
K'vind nog altijd belangrijkst dat een GSM dual of tri (of quad) band is, een lange beltijd heeft, en een lange standby tijd. En wat geheugen voor berichtjes bij te houden. Voor de rest, spellekes en al die zever geen interesse, als mp3-speler of radio ook niet (tenzij capaciteit eens drastisch naar boven wordt gehaald en je het makkelijk aan je comp kan aansluiten, en dat de transfer wat vlug gaat en als je er naar luistert op je gsm dat de batterijduur niet direct teveel naar beneden gaat), als camera, videorecorder ook nog allemaal te vroeg. En voor live-uitzendingen te volgen, k'zie dat ook nog niet direct zitten, WAP was een flop, UMTS schandalig duur (de licenties) voor wat het maar is en hoe traag het op gang komt (ook qua transmissie-snelheden) en dat terwijl de WiMax technologie al een tijdje bestaat en er aan zit te komen. Plus op kleine schermkes naar video's/uitzending zitten kijken, ook niet mijn ding Maja, vroeg of laat als iedereen dat begint te doen zullen we maar ook op de jumpwagon springen zeker en meedoen. Dit is vooral zeer erg bij de Japanners vind ik, alles dat nieuw is MOETEN ze direct aanschaffen en uitproberen (i-mode en dergelijke wat ook nog niet veel voorsteld).
De enigste reden dat ik persoonlijk een nieuwe gsm zou aanschaffen is gewoon door de excitement-factor van weer een nieuw toestelleke/gadget in huis te hebben en me weer wat 'in' proberen te voelen (al is dat LOL dus nog efkes wachten). Maar qua nieuwe technische mogelijkheden die op punt staan? Denk nog niet, mss een groter schermke met hogere resolutie, wat meer plaats voor berichtjes op te slaan,...
|
|
Jan-25-2006 08:23
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Toni_D2
Suspended User
Registered: Oct 2005
|
|
GSM is een statussymbool, hè mannen!!
Het belangrijkste voor mij:
- licht
- klein
- bluetooth voor in auto
|
|
Jan-25-2006 19:10
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:25.
Forum Rules: