Wat ik dus steeds erger op die grote feesten vind is dat irritante Hey Ho publiek. Daar kan ik me dus echt kwaad om maken. Maar misschien is dat ook de prijs die er betaald moet worden om grote feesten te geven en de grote namen te krijgen.
Jan-18-2002 11:05
HaZZa
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik neem gewoon een attitude aan van 'boeie, ik ben hier voor mezelf'. Zo loop ik meestal wel rond, en ik zie het nut er ook niet van in om me te gaan ergeren aan anderen...
Ik kan me hoogstens ergeren aan het uitvallen van muziek.. (innercity :P )
En eerlijkgezegd HOOP ik echt dat ze es een tijdje terugvallen naar de oude nummers. Laat ze die maar es een keer opnieuw remixen door de 'helden' van vandaag. In de tussentijd hebben de echte producers de tijd om es weer wat emotionele trance te maken, en mij weer es een keer kippevel te bezorgen. Denk er maar es over na. Wanneer heb jij voor het laatst kippevel gehad toen je een nummer voor het eerst hoorde? Nu heb ik het dus niet over op een feest staan en ze draaien Urban Train (ook nog nooit gehoord trouwens). Maar gewoon thuis of op je fiets, dat je voor het eerst een nummer hoort, en daar kippevel van krijgt... De laatste keer voor mij was yves de ruyter - feel free, toen ik die na ug jaar hoorde voor het eerst. Hij lag me wel iets in het geheugen, maar nooit geweten dat ut dat nummer was
Maar toch al veel en veel te lang geleden...
Jammer...
Jan-18-2002 14:57
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Ik kreeg het bij Souvenir de Chine, nog bij Andy Ling - Fixation... Ik kan er nog wel een paar opnoemen, niet dat ik bij alles kippevel krijg, maar het is ook weer niet zo slecht gesteld dat er alleen maar rotzooi uitkomt. Je moet nu alleen wat beter zoeken...
GreetZ, DC
Jan-18-2002 15:42
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
jongens, er komt nog steeds ZAT goeie trance uit, zoals van lang geleden, je moet alleen ff verder zoeken dan je ogen groot zijn
Jan-19-2002 00:59
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Dj Lex Ja maar is het nu ook niet dat er veel meer geproduceerd wordt, zodat er ook veel meer troep op de markt gebracht wordt? Is gewoon een opmerking, want volgens mij was het vroeger minder dan nu met de hoeveel heid platen of heb ik het nu mis
een woord.. 3 letters... MP3
Ik vind de trance van tegenwoordig niet minder maar anders...