Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Vishnu
Voor mijn part mogen àlle scores trouwens verborgen gehouden worden tot het laatste. Dat maakt het nog spannender en dan kunnen grote verschillen ook niet demotiverend werken.
Wa vindt de rest?
ik vind het systeem goed zoals het nu is eigenlijk
Feb-03-2006 19:50
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
01. Shadowkid
02. Bertn 03. CygnusX
Feb-03-2006 21:21
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Vishnu
Voor mijn part mogen àlle scores trouwens verborgen gehouden worden tot het laatste. Dat maakt het nog spannender en dan kunnen grote verschillen ook niet demotiverend werken.
Wa vindt de rest?
mee eens
hoewel het beluisteren van de samples me in dit geval al genoeg demotiveert
hehe, j/k.. hoewel ik er dit keer toch niet veel van zal bakken, vrees ik
Feb-03-2006 21:24
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by TOR
mee eens
hoewel het beluisteren van de samples me in dit geval al genoeg demotiveert
hehe, j/k.. hoewel ik er dit keer toch niet veel van zal bakken, vrees ik
Nochtans is 70% van die selectie vrij bekend en recent ook... Ik dacht dat ik een relatief simpele contest had gemaakt.
Achja, 'tis eens wat anders dan bonzai classics hé
Feb-03-2006 21:28
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
ik herken er zeer veel, maar zoals gewoonlijk slaag ik er niet in om op de titels te komen.. in dergelijke gevallen probeer ik die aan de hand van de sound te achterhalen, wat doorgaans vrij goed lukt, maar zoals gezegd lijken hier een aantal plaatjes erg goed op elkaar (gelijkaardige synths, opbouw etc.), wat het voor mij behoorlijk moeilijk maakt als de platen in kwestie geen favorieten van mij zijn geweest.
dat wil niet zeggen dat het een moeilijke contest is.. er zal volgens mij wel weer hoog gescoord worden. alleen zal ik zelf niet in de top te vinden zijn.
Feb-03-2006 21:37
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by TOR
ik herken er zeer veel, maar zoals gewoonlijk slaag ik er niet in om op de titels te komen.. in dergelijke gevallen probeer ik die aan de hand van de sound te achterhalen, wat doorgaans vrij goed lukt, maar zoals gezegd lijken hier een aantal plaatjes erg goed op elkaar (gelijkaardige synths, opbouw etc.), wat het voor mij behoorlijk moeilijk maakt als de platen in kwestie geen favorieten van mij zijn geweest.
dat wil niet zeggen dat het een moeilijke contest is.. er zal volgens mij wel weer hoog gescoord worden. alleen zal ik zelf niet in de top te vinden zijn.
same here
Feb-03-2006 21:42
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by Push2005
Nochtans is 70% van die selectie vrij bekend en recent ook... Ik dacht dat ik een relatief simpele contest had gemaakt.
Achja, 'tis eens wat anders dan bonzai classics hé