|
| quote: | Originally posted by mrcanon
Armin wil ik zeker nog eens zien, als hij nie draait als op Trance Energy is het goed voor mij, zachter en kwalitatiever. Alleszinds dit ga zot avondje worden. Maar wat heeft Amnesia hiermee eigenlijk te maken? |
In de zomer is het elke week armada night in Amnesia
perry, mike, armin en markus dat is dezelfde line up als op de armada night met koningginnenacht nu bijna 2 jaar geleden. En dat was toch wel één van de betere feestjes ever voor mij.
edit: pics the memories http://users.skynet.be/beta/armada/
___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/
|