För övrigt inte alls särskilt impad av USA .. tror dom får d tungt i detta OS, påstår inte att Sverige kommer vinna stort imorn för ja e inte så impad av Sverige heller ... men ja tror på vinst, faktiskt
Feb-18-2006 20:07
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Laszlo
Curling e fan skoj...lite som snooker..
Ja, biljard e inte heller nån sport, sport ska typ va fysiskt krävande imo .. biljard å curling e mer .. nån form av sysselsättning, som å läsa böcker, lr vattna blommor
Feb-18-2006 20:10
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by Braxen
Ok.. tid ?
17:00 har jag för mig
Feb-18-2006 20:21
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Synd för dig
Det lyckades de i alla fall göra rätt
Feb-18-2006 23:52
Laszlo
The weekend has landed
quote:
Originally posted by zoric
Synd för dig
Jag vet - tyck synd om mig Får trösta mig med NBA All Star Weekend äger rum denna helg, och att inga möten är schemalagda under dessa obekväma tider. Skills competition inatt...w00t
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag vet - tyck synd om mig Får trösta mig med NBA All Star Weekend äger rum denna helg, och att inga möten är schemalagda under dessa obekväma tider. Skills competition inatt...w00t
Börjar snart. Det äger verkligen, men jag hade inte tänkt och titta på hela eftersom jag är så jävla sömnig
Feb-19-2006 00:32
Laszlo
The weekend has landed
Jag pallade mig heller inte igenom hela rookie challengen igår natt, vi får se hur länge jag orkar sitta uppe inatt. Colan är på kylning i alla fall, och micropop finns det tonvis av