on topic.. in principe moet de muziek voldoende zijn om de tent op zijn kop te krijgen. een dj is in de eenvoudigste zin van het woord immers geen artiest en staat dus niet centraal. (anders wordt het natuurlijk als er allerlei speciale tricks uit de doos worden gehaald)
aan de andere kant geeft het altijd iets extra's als je ziet dat de dj er volledig voor gaat. dat straalt sowieso meer energie af op het publiek. uiteindelijk ben je niet alleen met je oren aanwezig, er zijn nog andere zintuigen die graag geprikkeld worden.
wat ik wel niet kan verdragen is dat sommige dj's bij elk nummer drie keer in hun handen staan te klappen om het publiek op te jutten. dat is echt de aandacht van het publiek op jezelf vestigen, wat niet correct is IMO.
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Feb-19-2006 10:43
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium
Ik hoef zeker geen clown achter de draaitafels, maar een dj die een beetje enthousiast is mag wel. Ik vind het persoonlijk altijd leuk als je ziet dat de dj er zelf plezier aan beleeft en echt volledig in zijn set opgaat. Langs de andere kant, een dj die heel geconcentreerd staat te mixen en op die manier het beste van zijn set wil maken heeft ook wel iets.
@ Bertn, wil ik ook wel eens lezen ja
___________________
Feb-19-2006 11:02
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia
ofwel hebben we hier allemaal Alzheimer ofwel discussiëren we gewoon graag 2x over hetzelfde
___________________
Feb-19-2006 11:14
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen
quote:
Originally posted by Tiger777
combo van goeie set en interactie = t3h win!
Zageventen
inderdaad... beginne goe overeen te komen wij
Feb-19-2006 11:41
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
Location:
kvind dat et vooral de laatste tijd erg opvalt dat armin jaloers is op tiesto, zoals ie ook nog zei dat in de laatste release, dat ie graag zou nr1 dj worden, maar niet voor te lang, want daar word je arrogant van...
daarbij zegt ie ook dat tiesto commercieel is, hoewel armin net hetzelfde probeert als tiesto, maar zen producties breken gewoon nooit door, zelfs niet in de trance scene
btw, paul amuseert zich soms wel:
Feb-19-2006 12:09
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Magistrate , maar zen producties breken gewoon nooit door, zelfs niet in de trance scene
Dan zou ik toch maar eens goed naar Armin zijn discografie gaan kijken. Ook niet vergeten dat de meeste van Tiesto's beste nummers samen gemaakt zijn met Geert Hunnink.
Originally posted by Magistrate
kvind dat et vooral de laatste tijd erg opvalt dat armin jaloers is op tiesto, zoals ie ook nog zei dat in de laatste release, dat ie graag zou nr1 dj worden, maar niet voor te lang, want daar word je arrogant van...
Hij zegt ook dat Tijs ontoegankelijker is gewoorden, maar dat hij dat ergens wel begrijpt als je zo bekend bent.
Leest eerst een artikel te goei voor je conclusies trekt en ik denk toch dat eender wie idd arrogant wordt als je altijd de nr.1 bent, dus imo heeft Armin daar wel gelijk in.
En ik heb toch liever een dj die ietwat interactie toont, er zijn dj's bij die er soms staan met een houding van "pffff moet ik dit nu echt doen", voor de som dat die "grote" dj's krijgen mogen ze het verdeke wel met wat goesting doen
___________________
Ask and you shall receive.
Feb-19-2006 20:46
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
DISCLAIMER: ik heb dit ding voor een kut-bijvakje op 1 dag tijd snel in elkaar geflanst, dus niet zagen als ge hem niet echt geweldig vindt, of als ge vindt dat bepaalde stellingen niet onderbouwd zijn, enzovoort
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Had ge toevallig Alexander D'Hoest als prof?
nee, maar wel gust de meyer ik heb dit semester wel een vak van d'hoest...
___________________
Feb-19-2006 23:59
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Ik heb dit semester Populaire Cultuur van hem
En hij zei dat hij dat vorig jaar in Leuven ook had gegeven en dat de leerlingen voor dat vak een paper hadden moeten schrijven, daarmee maakte ik de link...