Originally posted by King of Clubs Är det helt klart att vi ska skicka pengarna nu?
Jag vet inte... är det det?
Mindshooter: styr up det här nu
Feb-01-2002 12:51
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Hehe ok......jag tänkte att vi sätter in pengarna på kontot....700:- tror jag det är. Sen säger jag till honom att det ligger 70$ på ett konto som väntar på honom......Att han får ta det som en present (Då han redan köpt ny server)...eller ska jag fråga först och sen sätter vi in pengarna?
___________________
Feb-01-2002 13:22
Jre
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
Location: Jonkoping
Vänta tills stålarna finns på kontot
//Jre
Feb-01-2002 13:51
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Men om man väntar tills pengarna finns på kontot så blir det ju knepigt om han av nån anledning inte vill ha dom..
Är det inte bättre om alla som är säkra på att dom kan betala bekräftar det här, sen snackar Mindshooter med Swamper och sen så sätter alla in sin hundring på kontot?
Feb-01-2002 13:55
Jre
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
Location: Jonkoping
quote:
Originally posted by King of Clubs Men om man väntar tills pengarna finns på kontot så blir det ju knepigt om han av nån anledning inte vill ha dom..
Är det inte bättre om alla som är säkra på att dom kan betala bekräftar det här, sen snackar Mindshooter med Swamper och sen så sätter alla in sin hundring på kontot?
Mer stålar för GABY att fästa med )
/ Jre
Feb-01-2002 14:28
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Äh ! Det är inte svårt för mig att föra tillbaka pengarna till era konton
Vilka ska sätta in pengar? Så skickar jag PM med konto nr.
Feb-01-2002 14:42
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Me!
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Feb-01-2002 16:52
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
jag kan väl ta ett då... :P
___________________
man with no sig
Feb-01-2002 17:18
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
hur gick det med detta?
___________________
man with no sig
Mar-05-2002 20:43
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Han har juh redan fixat en server så det verkar inte aktuellt just nu...vi får se hur det blir om det kommer ut något i framtiden