|
Ik ben het volledig eens met wat Misja daar schrijft, en ik bedacht vandaag nog toen ik wat dj boekingen aan het regelen was voor Finland en Italië hoe goed ik het maar heb dat ik in de trance zit. Stel dat ik in het moeilijke begin door de druk jump en retro was gaan draaien zoals een heel groot deel van de belgische dj's, dan was ik waarschijnlijk nooit verder geraakt dan dit landje.
Het mooie aan de trance scene is idd het internationale karakter, en veel kleinere scenes bij elkaar opgeteld is 1 hele grote 
___________________
Jonassteur.com
|