Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (32): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Niemand spreekt van 180° draaien, want dat werkt inderdaad niet. Maar er schuilt toch totaal geen risico in het plaatsen van 1 of 2 relatief "onbekende" dj's in de line-up? De kaarten zijn toch weg, dus de kosten zijn eruit. En het merendeel van het volk komt toch voor de sfeer, dus die gaan echt niet opeens massaal het sportpaleis verlaten als Fred Baker zou moeten draaien. Ik denk trouwens dat Fred Baker pakken bekender is dan de mensen van ID&T denken hoor, zeker nu hij het anthem gemaakt heeft...

Maja, ze doen wat ze willen, op de duur blijven toch alle "kenners" weg van Sensation en blijft er alleen nog maar het hype-volkje over. En wanneer Sensation geen hype meer is is het ook gedaan


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Feb-24-2006 11:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

fred baker is niet bekend genoeg, maar dj elof wel?



trouwens, dat journalist zijn voor Release, is dat nog steeds vrijwilligerswerk?


___________________

Old Post Feb-24-2006 12:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM

1. alle grote events zijn hypes en soms heb je eens geluk dat je als oververwende Belg eens echt uw 'goesting' vindt

(we gaan het woord kenner niet gebruiken want een kenner is 'gespecialiseerd' in 1 genre... => weg met de hokjesmentaliteit)

2. Fred Baker is zeer gekend op dit forum, maar niet bij een breed publiek. Ik snap eigenlijk niet waar deze discussie naartoe gaat?

Sensation draait rond de sfeer, de inkadering, een totaalspektakel.
Tomorrowland gaat echt bom zijn...
en misschien volgt er in het najaar wel iets met trance...

dus conclusie:
- nooit meer content
- oververwend
- zagen om te zagen
...

Het laatste wat ik ga zeggen is dat de line-up voor sensation voor mij in elk geval zeer geslaagd is (ondanks dat enkele grote zeer wanted namen niet wouden/konden komen)

en er zijn zoveel feestjes... niemand wordt verplicht naar Sensation te gaan


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Feb-24-2006 13:28  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM

quote:
Originally posted by Bertn
trouwens, dat journalist zijn voor Release, is dat nog steeds vrijwilligerswerk?


nee, ik word gedwongen dat te doen


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Feb-24-2006 13:29  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind



Registered: Jun 2005
Location: Belgium

quote:
Originally posted by FredNova
1. alle grote events zijn hypes en soms heb je eens geluk dat je als oververwende Belg eens echt uw 'goesting' vindt

(we gaan het woord kenner niet gebruiken want een kenner is 'gespecialiseerd' in 1 genre... => weg met de hokjesmentaliteit)

2. Fred Baker is zeer gekend op dit forum, maar niet bij een breed publiek. Ik snap eigenlijk niet waar deze discussie naartoe gaat?

Sensation draait rond de sfeer, de inkadering, een totaalspektakel.
Tomorrowland gaat echt bom zijn...
en misschien volgt er in het najaar wel iets met trance...

dus conclusie:
- nooit meer content
- oververwend
- zagen om te zagen
...

Het laatste wat ik ga zeggen is dat de line-up voor sensation voor mij in elk geval zeer geslaagd is (ondanks dat enkele grote zeer wanted namen niet wouden/konden komen)

en er zijn zoveel feestjes... niemand wordt verplicht naar Sensation te gaan


Volledig mee eens Fred,...maar mijn punt ging over een andere kwestie eigenlijk, ging alleen over de kans om Fred Baker wat meer naam credibiliteit te geven (wat, en ik zeg het nog eens, niet per se alleen positief voor Fred en daarom negatief voor ID&T zou zijn). Denk dat ge me toch moeilijk ongelijk kunt geven in mijn vorige posts in deze thread.

Anyways, tot op Sensation


___________________

15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam

Old Post Feb-24-2006 13:54 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind



Registered: Jun 2005
Location: Belgium

quote:
Originally posted by FredNova
nee, ik word gedwongen dat te doen


ocharme


___________________

15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam

Old Post Feb-24-2006 13:54 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by FredNova


2. Fred Baker is zeer gekend op dit forum, maar niet bij een breed publiek. Ik snap eigenlijk niet waar deze discussie naartoe gaat?


Dat wordt beweerd dat Sensation gaat om de sfeer en de inkadering en allesbehalve om de muziek, maar tegelijk krijgen goeie dj's geen kans omdat ze zogezegd niet bekend genoeg zijn om op Sensation op te treden. Ten eerste is Fred Baker écht wel bekend genoeg bij iedereen die een beetje afweet van dance en trance. Ik ken enkele mensen die niet veel trance-artiesten kennen, maar Fred Baker kennen ze wel allemaal. En ten tweede zou het in de optiek van de relatieve ondergeschiktheid van de dj's dit toch de ideale moment zijn om bekende Belgen die op het randje van de doorbraak staan een duwtje in de goeie richting te geven. Zeker als die persoon dan nog garant staat voor een deftige set ipv. weer een commeriële set vol platte kak. Maar nee, meneer wordt gevraagd om de themesong te schrijven en in de waan gelaten dat hij ook zou mogen draaien (en zou dat niet meer dan fair zijn?). Maar als puntje bij paaltje komt is hij roch niet goed genoeg...

Het gaat er hier toch niet om dat wij als select clubje oververwend en met niks meer content zouden zijn. Het gaat er hier om dat ID&T zichzelf wat tegenspreekt, artiesten onprofessioneel behandelt en dan ook nog eens een totaal verkeerd imago van zichzelf probeert op te hangen. Sensation zou iets speciaal kunnen zijn, maar ze maken het echt kapot door compleet voor de commercie en de grootste gemene deler te kiezen.


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Feb-24-2006 16:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

+ 1

Maar die anthem staat eigenlijk los van het draaien. Kvind het dan erg jammer voor Fred, want hij ruled , maar Airbase mocht vorig jaar ook nie draaien op Sensation hé, en hij had de anthem toch ook samen met z'n broer gemaakt...

maar 't feit dat Fred belg is en dus beter beschikbaar is zou hem toch ergens recht op een dj plaats mogen geven IMO.

Old Post Feb-24-2006 17:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

quote:
Originally posted by FredNova
1. alle grote events zijn hypes en soms heb je eens geluk dat je als oververwende Belg eens echt uw 'goesting' vindt

(we gaan het woord kenner niet gebruiken want een kenner is 'gespecialiseerd' in 1 genre... => weg met de hokjesmentaliteit)

2. Fred Baker is zeer gekend op dit forum, maar niet bij een breed publiek. Ik snap eigenlijk niet waar deze discussie naartoe gaat?

Sensation draait rond de sfeer, de inkadering, een totaalspektakel.
Tomorrowland gaat echt bom zijn...
en misschien volgt er in het najaar wel iets met trance...

dus conclusie:
- nooit meer content
- oververwend
- zagen om te zagen
...

Het laatste wat ik ga zeggen is dat de line-up voor sensation voor mij in elk geval zeer geslaagd is (ondanks dat enkele grote zeer wanted namen niet wouden/konden komen)

en er zijn zoveel feestjes... niemand wordt verplicht naar Sensation te gaan

+1
Oke als al de kaarten zijn uitverkocht kunnen ze fredje laten draaien. ma langs de andere kant als die kei onbekend gaat draaien (lees: voor sommige boring, slaapverwekkende trance) dan gaat er helemaal geen sfeer zijn. dus ik begrijp het best wel.

btw : ik ga ws toch ze.


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Feb-24-2006 17:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

quote:
Originally posted by Bertn
fred baker is niet bekend genoeg, maar dj elof wel?



trouwens, dat journalist zijn voor Release, is dat nog steeds vrijwilligerswerk?


In België zou ik niet verschieten dat Elof even veel naambekendheid heeft bij het ruime publiek vanwege het feit dat hij in Zillion, Sottos en veel andere plaatsen in België draait of draaide terwijl Fred Baker veel minder in België draait.

Maar het is idd stom dat ze Fred Baker niet bekend genoeg zouden vinden. De uitleg is al gegeven en ik ben daar volledig mee akkoord. Het zou hen zelfs goed kunnen doen om namen als Fred Baker op de affiche te zetten (eigelijk met Fred Baker ben ik vrij zeker dat dat positief zou zijn voor hen).

Old Post Feb-24-2006 17:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM

Ondertussen hebben we net het interview met Fred Baker af...

De man zelf maakt er helemaal geen 'situatie' rond...
maar laten we effe gezellig ID&T verder bashen (because it's FUN!)

Ik discucieer hier niet meer over. Ik steek al uren (lees: alles) van mijn vrije tijd in trance-related stuff (zoals die interviews) om het publiek er een beetje warm voor te maken... maar laten we het dan even snel weer compleet afbreken.

Uit nieuwsgierigheid: Wie leest mijn interviews eigenlijk?


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Feb-24-2006 17:37  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM

quote:
Originally posted by Shadowkid
In België zou ik niet verschieten dat Elof even veel naambekendheid heeft bij het ruime publiek vanwege het feit dat hij in Zillion, Sottos en veel andere plaatsen in België draait of draaide terwijl Fred Baker veel minder in België draait.


Knal derop


edit: en dan kan men weer herhalen 'waarom laten we geen onbekender iemand draaien?' ... wel geduld... geduld...


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Feb-24-2006 17:38  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVocal Trance [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJoshua Ryan - Pistolwhip (Ariel Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:14.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!