geen meer, behalve een Ché of dergelijke die eens doorbladerd wordt bij iemand anders op kot of een DVD-magazine als er een interessante film bijzit. Vroeger las ik wel DJ Mag en PlayStation magazine, momenteel alleen nog kranten.
edit: herinner me net dat ik heel vroeger ook nog Zo Zit Dat las, best wel interessant
Feb-25-2006 20:15
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
Humo en P magazine, en soms maar heel soms Glamour & Glamit (moet toch iet of wat op de hoogte zijn vd roddels)
btw nieuwste roddel (gehoord op radio) tiesto is terug vrijgezel
Originally posted by domineesje
tiesto is terug vrijgezel
Zooo nieuws van eergisteren
Feb-26-2006 10:29
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Hasselt, Belgium
quote:
Originally posted by Tiger777
Zooo nieuws van eergisteren
lol
On topic:
de Flair
___________________
quote:
I wasn't raised to quit
Cause quitters never win
Feb-26-2006 14:22
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
De Flair, ni iedere week, gewoon toevallig als ik i/d krantenwinkel ben, neem ik die wel mee.
Verder => Humo, kweet wel ni wat de meesten daar zo goed aan vinden...
Release krijg ik gratis in de bus, dus zolang ik die nog gratis krijg, lees ik die ook wel eens
Knack lees ik meestal als ik in één of andere wachtzaal zit
___________________
Feb-26-2006 17:01
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Leuven
Ik lees best veel tijdschriften eigenlijk :
maandelijks Elle , Cosmo , Deng, Release en Glam it
wekelijks Knack (abonnement aan studententarief )
en bijna dagelijks de Morgen