Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TIESTO live op TMF!!! :(((((
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Teal'k
Ook ik wel een aantal dingen opmerken..

1. Het is raar dat in de trance wereld, commercie/commercieel zo 'slecht' is. Ik wil erop wijzen dat een hele hoop livesets bijv uitgezonden door 538 OOK commercieel is, en als iedereen TEGEN commercie is, zouden we dus geen livesets hebben..

Tiesto moet natuurlijk zelf weten wat 'ie doet maar naar mijn mening moet 'ie zich wel blijven richten op hetgeen hij beroemd mee is geworden (dj-en en produceren). Ik zou het dus ook absoluut niet verkeerd vinden als Tiesto op TMF een uur zou gaan mixen (als hij zelf z'n muziek mag kiezen). Dan zou je namelijk tenminste echt trance aan het grote publiek kunnen laten zien / horen. Het gaat mij erom dat hij nu op TMF komt om over zijn lievelingseten te praten. De meeste artiesten die bij zulke programma's komen zijn vooral beroemd vanwege hun uiterlijk en niet omdat ze echt iets kunnen (hierbij denk ik aan Britney Spears enzo).

WTB.

Old Post Jan-23-2002 19:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Its all bout tha money....lalalalaaa
Laat m toch gewoon bij tmf zeggen dat ie van spruitjes houdt,een dwergpoedel als huisdier heeft en kippen fokt.
Dat je t kijkt zegt al genoeg,de massa helpt tmf te groeien

Old Post Jan-23-2002 21:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

quote:
Originally posted by Donna
Dat je t kijkt zegt al genoeg,de massa helpt tmf te groeien

Kijk ik 't dan dat wist ik zelf niet eens!

WTB.

Old Post Jan-23-2002 21:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

WTB> je hebt wel gelijk over dat wat ie zelf als muziek gaat kiezen om te draaien.. Maar aan de andere kant ligt het dus zeker aan de persoon. Als TMF wil dat Tiesto komt draaien, en thijs zegt dat hij alleen komt als hij mag draaien wat hij zelf de voorkeur geeft, en TMF keurt dat goed, oke no problemo.. Maar als thijs anders moet draaien omdat het voor tmf is en van TMF moet, dan staat hij voor de keuze om natuurlijk af te wijzen en niet te komen. Of hij kiest ervoor om 'zn stijl' aan te passen en wel te draaien..

De keuze ligt volledig bij hem.. Maar ik denk niet dat wij ooit zullen weten of hijzelf mocht kiezen, of dat TMF hem de keus voorlegde..

Old Post Jan-23-2002 22:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HaZZa
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Eye-Riz, dat was ik dus, die 600 piek verknald had, maar dat had nix met commercie te maken, maar doordat mn zus mee was gegaan... :-) Feest zelf had ik nix over te klagen... :-P

Old Post Jan-24-2002 13:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for HaZZa Click here to Send HaZZa a Private Message Add HaZZa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ik weet niet of je t kijkt,maar ik weet nooit een moer van tmf,alleen wat ik hier te lezen krijg of ergens anders op inet waar ik een gesprekje opvang.

Old Post Jan-24-2002 14:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

quote:
Originally posted by Donna
Ik weet niet of je t kijkt,maar ik weet nooit een moer van tmf,alleen wat ik hier te lezen krijg of ergens anders op inet waar ik een gesprekje opvang.

Ja, ik heb dus jonge nichtjes van TMF leeftijd (rond de 13 jaar) en die weten dat ik van trance houd dus toen ik de jongste laatst op msn sprak vertelde ze mij dat tiesto in de uitzending zou komen. Dit heb ik dus hier gepost omdat ik jullie mening er over wilde horen. Het is verder niet echt belangrijk overigens maar als jij zegt "Dat je t kijkt zegt al genoeg" dan is dat geen argument want ik kijk er niet naar.

DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...

WTB.

Old Post Jan-24-2002 16:56  Netherlands
Origin X
Senior tranceaddict

Registered: May 2001

Jezus ik heb et dus gezien... Waarom!?!?! weet ik niet, of toch wel, nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben Tiësto hebt gekozen voor de easy way. WAT ERG! ik zalje nu een korte analyse geven wat het ergste van het programma was:

1. Op de vraag wat hoor je liever klassieke muziek of metal, zegt hij metal en doet hij een gitaar gebaar... tiësto hebt altijd gezegt inspiratie te halen uit klassieke muziek, maar dat is boring voor het tmf publiek, vandaar dit antwoord.

2. Op de vraag met wie zal je liever willen samenwerken, jean of carl cox zegt hij: moeilijke keuze, eeuhm, doe toch maar jean #"$"% ook gedaan voor de tmf (twarres) kinderen.

3. Er komt een meisje in de uitzending die zich een grote fan noemt, aan de stem te horen een 14 jarige die ook van de backstreetlosers houd... ze hebt de hond naar tiesto genoemd... ze lachen in de studio.

de conclusie trek je zelf maar...

Last edited by Origin X on Jan-24-2002 at 19:53

Old Post Jan-24-2002 19:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Origin X Click here to Send Origin X a Private Message Add Origin X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hamburgerboefje
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

Damm dat meen je niet!!!!!!Echt zeer zeer zeer triest. Meer woorden heb ik er gewoon niet voor...

Old Post Jan-24-2002 20:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for hamburgerboefje Click here to Send hamburgerboefje a Private Message Add hamburgerboefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

zoef dat heb ik dus ook ff gezien, tsja het niveau lag niet echt hoog maarja das TMF he....maarja je hond bloempot noemen vind ik wel sneu hoor

Old Post Jan-24-2002 20:10  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Origin X
2. Op de vraag met wie zal je liever willen samenwerken, jean of carl cox zegt hij: moeilijke keuze, eeuhm, doe toch maar jean #"$"% ook gedaan voor de tmf (twarres) kinderen.

Kdenk dat je dit beetje verkeerd voorspiegelt aangezien hij lang twijfelde vind hij het dus allebei nix. Als antwoord op de vraag wrom met Jean zei hij dan ook omdat hij dichter bij woont. Maar hoe kun je nou een normaal interview geven op zo'n zender met zulke vragen van zulke domme mensen. Het zou zeker een flop worden vond het op zich nog wel aardiog niet eens heel erg lomp ofzo, maar tsja dat je daar zit als beste dj van nederland is natuurlijk al een beetj triest. Hij heeft zonder TMF ook wel publiciteit genoeg.

Old Post Jan-24-2002 20:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Ze hadden ook wel weer een mega moeilijke vraag he.
Hoe lang draait Tiesto op DD, waar halen z ehet vandaan om dat te vragen, dat weet zelfs iedereen die het een keer in de reclame voorbij ziet komen.
Die gast hadden ze echt niet naar de Studio moet laten komen, nou ja Tiesto had gewoon moeten weigeren.
Als ze nou een boeiend interview gingen houden, maar dat was al niet eens het geval

Old Post Jan-24-2002 20:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TIESTO live op TMF!!! :(((((
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Tune I.D, PVD Set? [2008] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJeep Grrlz - Re-Wired (Wiseass Remix) [Island] [2025]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:45.

Forum Rules: