Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie zijn er nou allemaal dj?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by tijs08
En draai ook beetje beuktrance, van de voor de djs onder ons wel bekende label tracid traxx, pulse & overdose.

die kent iedereen wel hoor, niet aleen djs

Old Post Jan-23-2002 19:27 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Exclamation

misschien een idee om mijn (en Bellie of Blighty, kweeniemeer zeker) idee weer ff uit de kast te halen & een TA party te houden ergens?? gewoon wat gasten van hier die niet alleen denken maar ook daadwerkelijk kunnen draaien achter de tafeltjes zetten, zaaltje huren, flyertjes uitdelen, kaartjes aan de deur, TAs halve prijs, hoppakee, feessie??

lijkt me wel leuk in ieder geval...

voordat er vragen over komen: djs worden geselecteerd op setjes die ze (op vinyl) inelkaar hebben gezet & die worden beluisterd, en dan wordt het een soort mini playback show, en de beste x djs mogen op et feessie draaien...

Old Post Jan-23-2002 19:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Gekhous
misschien een idee om mijn (en Bellie of Blighty, kweeniemeer zeker) idee weer ff uit de kast te halen & een TA party te houden ergens?? gewoon wat gasten van hier die niet alleen denken maar ook daadwerkelijk kunnen draaien achter de tafeltjes zetten, zaaltje huren, flyertjes uitdelen, kaartjes aan de deur, TAs halve prijs, hoppakee, feessie??

lijkt me wel leuk in ieder geval...

voordat er vragen over komen: djs worden geselecteerd op setjes die ze (op vinyl) inelkaar hebben gezet & die worden beluisterd, en dan wordt het een soort mini playback show, en de beste x djs mogen op et feessie draaien...

geinig ideetje (ook al zal ik niet meedoen kwa dj'en) maar als je dat echt wilde organiseren dan kom ik wel langs (hangt natuurlijk van datum af)

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-23-2002 20:38  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
Re: Re: haha

quote:
Originally posted by Optimus

die kent iedereen wel hoor, niet aleen djs

Ja stom, kwas effe vergete dat dit TrancEaddict.com was , dus alleen maar folks die er alles vanaf weten

He Gelhous: lijkt mij een tof idee, ik denk, hoe jij het steld we eerst een dj competition moeten organiseren, zaaltje huren een paar TA djs en een jury, die natuurlijk geleid zal woreden door Dhr Gekhous

greetzz

Old Post Jan-23-2002 20:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

Ik draai nu sins een half jaartje of zo.

Ik draai voornamelijk Hardstyle. Dat is gewoon de style die mij het meeste aantrekt. Ook draai ik er wel zo nu en dan een ander toppertje doorheen. Bijvoorbeeld Speedy J - Pull Over of Marco V - GODD al moet ik zeggen dat het niet zo vaak is! :P whehe ik heb ze wel in ieder geval.

Bij mij gaat het nu ook in een goed stijgende lijn. Maar zo nu en dan nog wel even zijn downs helaas.

Verder ben ik gevraagd of ik wil draaien op de Mokum World Tour waarbij ze willen beginnen in Rusland en LA Amerika. *handy om DJ Chosen Few te kennen*

Ik heb nog geen ja gezegd omdat ik naar mijn mening nog niet goed genoeg ben. Maar als deze lijn zo blijft stijgen ga ik het denk ik wel doen! :P

Ik hoop het want bij de gedachte wordt ik al zenuwachtig en het lijkt me zwaar bruut.

Ook ben ik voor Bellie aan het regelen dat hij ook mee kan! Maar ook hij heeft nog geen ja gezegd. En dat heeft zo zijn redenen. Maar ik laat het nog wel weten of het allemaal door gaat en Bellie ook mee wilt!

Goed dit was dus weer mijn bijdrage!

Laters!!!

Old Post Jan-23-2002 23:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Exclamation Re: Re: Re: haha

quote:
Originally posted by tijs08
He Gelhous: lijkt mij een tof idee, ik denk, hoe jij het steld we eerst een dj competition moeten organiseren, zaaltje huren een paar TA djs en een jury, die natuurlijk geleid zal woreden door Dhr Gekhous

kan... dacht meer aan iedereen die wil djen een mixje bouwen van een half uurtje ofzo, online zetten & dan iedereen luistern

Old Post Jan-23-2002 23:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000
Ikkuh :p

Ik ben dj
ik draai nu al ongeveer 7 jaar.
Dit jaar gaat misschien doorbraak worden.ik hoop het wel.
Ik mag iig al zeker een paar keer draaien op feesten dit jaar.

- 8 maart:2-D@nce in Ijsselsteyn ( www.2-dance.com )
- 29 maart:Bass In Your F#ce in "The Q" in Zwolle ( www.dymolution.nl)
Heb paar weken ook te horen gekregen dat ik dit jaar op ID&T radio mag komen draaien in het programma Radio Shockers.Alleen de datum is nog niet bekend.
Livesets.com organiseert ook ene feest 12 april in Huizen.Als dat een beetje meezit draai ik daar ook.En heb vandaag mailtje gekregen van iemand die een demo wilde horen voor het Dutchtechno.com feest.Dus misschien ook daar.Hoop iig dat het wat gaat worden.heb er veel zin in dussuh...beware

Als je naar www.superfeesten.nl gaat en dan op Specials drukt dan kan je profiel lezen van mij.Misschien deze week of iig volgende week kan je ook een filmpje downloaden van een klein feestje waar ik had gedraaid.

GREETZ!!

Last edited by Bellie on Jan-23-2002 at 23:52

Old Post Jan-23-2002 23:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

uhh ja, ik benergens wel dj geloof ik
Ik draai op dit moment dan met cd's maar daar gaat zeker verandering in komen. eerst maar es sparen voor draaitafels. in t cafe waar ik werk moet ik vanalles draaien (niet zeuren mensen, ik krijg er meer geld voor dan je denkt ) maar als t op mn egte style aankomt, tsja, wat zal ik daar es over zeggen..

Jouw hardste plaat is mijn intro! Oftewel wat jij kan kan ik harder

Old Post Jan-23-2002 23:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Eye-Riz

wij hebben altijd gastdj's, maar zonder demo geen draaiplek, lijkt me logisch...

Hmmmmzzzzz!!!
Ik wacht nog steeds

GREETZ!!

Old Post Jan-23-2002 23:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Dj Alpha
uhh ja, ik benergens wel dj geloof ik
Ik draai op dit moment dan met cd's maar daar gaat zeker verandering in komen. eerst maar es sparen voor draaitafels. in t cafe waar ik werk moet ik vanalles draaien (niet zeuren mensen, ik krijg er meer geld voor dan je denkt ) maar als t op mn egte style aankomt, tsja, wat zal ik daar es over zeggen..

Jouw hardste plaat is mijn intro! Oftewel wat jij kan kan ik harder

Hoeveel dan als ik vragen mag?

Ennuuhhh, hoe bouw je een set op als je begint met de hardste plaat? Of bouw je juist af?

Old Post Jan-24-2002 00:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Optimus

Hoeveel dan als ik vragen mag?

Ennuuhhh, hoe bouw je een set op als je begint met de hardste plaat? Of bouw je juist af?

nou mag je best weten hoor. op een avond (ong 4 uurtjes werken) €80

Als ik aan t draaien ben kan t me niet hard genoeg, ik begin zo hard mogelijk en ik eindig zo hard mogelijk Vind t wel leuk om de iets medolieuzere shit vooraan te zetten en dan steeds donkerder te gaan draaien.

Old Post Jan-24-2002 02:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Vind t wel leuk om de iets medolieuzere shit vooraan te zetten en dan steeds donkerder te gaan draaien.

Lichten dimmen enzo?

Old Post Jan-25-2002 01:59 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie zijn er nou allemaal dj?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDarude - Guestmix (Contact FM) 07-28-2006 ID [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlackwatch feat. Quivver - "Loveless" (DJ Asle Deep Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:55.

Forum Rules: