|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Hardstikke leuk dat jullie nog lekker uit je pannetje kunnen gaan op alcohol, ik ook nog regelmatig als ik ga stappen dus...
Maar voor de meesten van jullie komt ooit een keer het moment dat er toch een Illie genomen gaat worden. Maar bedenk dan wel goed als je m neemt, bij 1x een illie slikken zal het dan niet blijven. Het "king-of-the-world-gevoel" is te leuk,mooi enz. om nooit meer te beleven.
Trust me |
Je moet je ook eens afvragen vind ik t erg om dit vaker te doen. Nou ikke niet hoor.
Ik weet nog wel goed dat ik mn eerste pillie innam, ik wist niet wat ik moest verw88, t was best spannend, maar ik wou t gewoon weten, ik legde m op mn tong, met cola wegspoelen en toen zei ik in mezelf "nu kun je niet meer trug, geniet er maar van zolang t duurt en daarna kijken we wel verder" 
en idd, sindsdien ben ik verkocht 
|
|
Jan-24-2002 15:00
|
|
|
 |
 |
JunKX
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
|
|
|
Hmm, een boel wijze woorden. Inderdaad, iedereen heeft zijn punt bewezen. Dat sietsa afkraken vind ik wat te ver gaan, hij komt er vanzelf achter, en tot die tijd, laat em toch lekker naief verder leven.
Maar ik persoonlijk . Ik drink alleen, ik rook niet, blow niet, spuit niet, slik niet, en weet ik veel wat nog meer kan. Ik zou niet weten hoe het moet voelen. Inderdaad, misschien komt er een keer een tijd dat ik in de verleiding kom om pillen te slikken of wat dan ook. Maar zoals eerder al is gezegd, ik kan zonder, waarom slikken. Vooral na deze post, ga je toch nadenken over dit soort dingen. Natuurlijk is het niet ok om pillen te slikken, maar zoals Siesta eigenlijk al zei: Je doet het zelf. Ik weet het, ik weet het, dit is al meerdere keren afgezeken, maar het komt er wel op neer, wat je niet hebt gehad kan je ook niet missen.
Ik zou zeggen, degene die slik, fijn doen... Degene die niet slikken, ik zou het je afraden. Iedereen zegt dat het niet blijft bij die eerste keer...
PS. Ja ik ben nog jong zowat, sommige mensen kunnen op hun 18de al meer hebben meegemaakt, dan sommigen doen in hun hele leven Donna.....
|
Jan-24-2002 16:06
|
|
|
 |
 |
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
|
|
|
Voor alle mensen die denken dat de mens geen wilskracht heeft: 'ik roep ook al sinds mn 15e dat ik nooit ga gebruiken/proberen, en er zijn dus blijkbaar wel degelijk mensen die dat vol (kunnen) houden'.. Dus het afkraken van Siesta gaat idd (te) ver.. Wie zegt dat hij het niet volhoudt.. Over dat king of de world: alcohol doet bij mij al hetzelfde. Ik zou me best voor kunnen stellen dat je (nog completer) je dak kunt gaan, maar het hoeft voor mij niet. In dat opzicht is drank heel makkelijk, want je kan het overal halen, het is legaal, dus in princiepe geen gezeik daarover. Verder weet ik niet hoe veel die drugs kost, maar ik denk dat alcohol toch goedkoper is. Niet dat het een geldkwestie is.. Alcohol voldoet voor mij, ik zoek niets anders.. En zoals anderen zeggen: 'als je een keertje probeert, ben je compleet verkocht', ok je hebt misschien gelijk, daarom zit het proberen ervoor mij gewoon niet in 
|
|
Jan-24-2002 16:27
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
| quote: | Originally posted by JunKX
zou zeggen, degene die slik, fijn doen... Degene die niet slikken, ik zou het je afraden. Iedereen zegt dat het niet blijft bij die eerste keer...
|
idd.. ik weet nu ook niet wat ik over 3 jaar doe, ik zei op mijn 14de ook dat ik nooit zou roken, ook al was het maar een heis.. deze zomer voor de gein hebben we dus sigaren lopen roken, drie dubbele lol  maar dat was ook maar voor 1x.. je zou voor hetzelfde geld precis hetzelfde over een pilletje slikken kunnen denken, oww ja het is maar voor 1x, eff uitproberen.. maar dan blijft het daar niet bij..
trouwens Junkx, je sig dies zo te zien door henkie gemaakt toch (zijn naam popt namelijk om de zoveel tijd in de linker bovenhoek op! )

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|
|
Jan-24-2002 16:28
|
|
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by JunKX
Maar ik persoonlijk . Ik drink alleen, ik rook niet, blow niet, spuit niet, slik niet, en weet ik veel wat nog meer kan. |
Hé naamgenoot! 
Niet om het één of ander ofzo hoor.. maarre.. ik meende toch echt een foto van jou gezien te hebben dat je een peuk aan het roken was! (godver, het is dat ik hem niet kan vinden anders had die hier nu echt gestaan!!)
| quote: |
Ik zou zeggen, degene die slik, fijn doen... Degene die niet slikken, ik zou het je afraden. Iedereen zegt dat het niet blijft bij die eerste keer...
|
hoezo afraden? je hebt het toch nog nooit gedaan.. dan weet je toch ook niet hoe het is? en zoals het met alle drugs is: als je het verstandig gebruikt is er niks aan de hand.
Zoals jij nu praat zou je bijvoorbeeld ook iemand af moeten raden om een biertje te nemen.. want ook voor alcohol geldt: als je het eenmaal geprobeerd hebt, blijft het niet bij die eerste keer.
Jan-24-2002 16:36
|
|
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Teal'k
Voor alle mensen die denken dat de mens geen wilskracht heeft: 'ik roep ook al sinds mn 15e dat ik nooit ga gebruiken/proberen, en er zijn dus blijkbaar wel degelijk mensen die dat vol (kunnen) houden'.. Dus het afkraken van Siesta gaat idd (te) ver.. Wie zegt dat hij het niet volhoudt.. Over dat king of de world: alcohol doet bij mij al hetzelfde. Ik zou me best voor kunnen stellen dat je (nog completer) je dak kunt gaan, maar het hoeft voor mij niet. In dat opzicht is drank heel makkelijk, want je kan het overal halen, het is legaal, dus in princiepe geen gezeik daarover. Verder weet ik niet hoe veel die drugs kost, maar ik denk dat alcohol toch goedkoper is. Niet dat het een geldkwestie is.. Alcohol voldoet voor mij, ik zoek niets anders.. En zoals anderen zeggen: 'als je een keertje probeert, ben je compleet verkocht', ok je hebt misschien gelijk, daarom zit het proberen ervoor mij gewoon niet in |
wat is dit toch voor kortzichtige/conservatieve/bekrompen gedachtengang van de meeste mensen hier!?!
alcohol en nicotine.. dat wordt maar door iedereen in geruime hoeveelheden geconsumeerd en daar hoor je geen hond over.. maar als het dan om andere drugs gaat (waarvan de overheid het jullie wél verbiedt ze te gebruiken) is het ineens van: "begin er niet aan, weet wat je doet, ik heb er geen behoefte aan, pas op er is geen weg terug, God sta je bij en blablablabla"
en dan ook nog zo een opmerking als "ik heb er geen behoefte aan" of "alcohol doet bij mij al hetzelfde".. nou sorry hoor, maar AFGEZAAGDER als dit kan je het gewoon niet brengen!! wat een cliché!!
en ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat je er maar trots op moet zijn als je drugs gebruikt ofzo. het enige wat ik wil zeggen is dat het zo ontzettend scheef is om pillen (of weet ik veel wat) af te keuren, terwijl andere hard-drugs zoals alcohol en nicotine dan weer geen enkel probleem zijn.
alleen omdat deze 2 drugs algemeen geaccepteerd zijn, zijn ze toelaatbaar en is de rest fout. pffff... kijk toch eens wat verder dan je neus lang is! en probeer eens voor jezelf te denken in plaats van allerlei achterhaalde maatstaven/normen en waarden maar klakkeloos over te nemen.
Jan-24-2002 16:57
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:40.
Forum Rules: