Ik zal niet zeggen dat ik Fan van Schumacher ben. Heb altijd schaalmodellen van Ferrari gespaard (Alleen maar Burago). En sinds dat hij bij Ferrari rijd, volg ik elke race. Vond het wel goed wat hij deed, bij een (toen) wat mindere Ferrari gaan rijden, omdat team op te krikken en er een winnend team van te maken. Ik heb daarom respect voor de coureur 'Schumacher' omdat het hem (welliswaar na 5 jaar) toch gelukt is, en 5 titels heeft binnen gehaald. In het veld is er gewoon geen betere coureur. (Misschien wel meer talent, maar zeker geen betere).
Verder ben ik niet zo fan van 'Schumacher' als persoon. Wat hij deed in Austratlië 1994 (Hill) en Jerez 1997 (Villeneuve). Maar denk wel dat hij daar ook van heeft geleerd.
Verder denk ik dat het een super spannend jaar wordt, gezien de wintertests. Veel teams zijn snel!
Renault zal niet veel langzamer zijn dan vorig jaar, gezien de wintertests. Ferrari zal zeker terug komen. Als de Mercedes-motoren van McLaren heel blijven maken zowel Raikonen als Montoya (mocht ie iets constanter rijden) kans op de titel. De wintertijden van Honda zijn ook erg snel. Dat waren ze in de winter voor 2004 ook (toen nog BAR) en als je zag dat Button de enige was die de Ferrari's een beetje bij kon houden over het hele seizoen in 2004, lijk het ook dit jaar een goed jaar te worden voor Honda. Nu met Barrichello hebben ze ook ontzettend veel ervaring in hun team zitten.
Uit de winter test blijkt ook dat Williams de snelheid er weer aardig in heeft zitten.
Mja, misschien valt het allemaal wel mee, die tijden die ze in de winter rijden. En zul je zien dat Renault met 2 vingers in de neus kampioen wordt. Mja we zullen zien.. Denk, zoals ik al eerder heb gezegt, dat het een leuk en spannend jaar wordt.
En Snuggle: Ik hou het wel bij hoor..
[edit]Tevens ziet die nieuwe McLaren er echt ontzettend vet uit zeg!! [/edit]
|