je kan als je wil wel met ons mee hoor... wij zijn toch niet laat terug... heen auto terug trein
dat zegt ook niet alles he Niet iedereen hier zit op flock, laat staan dat ze hun agenda bijhouden
Ik ben erbij
quote:Originally posted by HardKiller Ik ben erbij ik ook!
quote:Originally posted by ZZandirt je kan als je wil wel met ons mee hoor... wij zijn toch niet laat terug... heen auto terug trein nah, ik sla t maar deze keer over. Ik hoor wel achteraf hoe het was
___________________ ♪♫ Hearts On Fire (prog house tech) If I am the storm, if I am the wonder.. Will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?
Gaat gezellig worden vanavond
niet geweest... best jammer, maar dingen lopen soms anders dan gepland... wil wel graag weten hoe ut was.. iemand?
quote:Originally posted by ZZandirt niet geweest... best jammer, maar dingen lopen soms anders dan gepland... wil wel graag weten hoe ut was.. iemand? Jammer dat je het hebt moeten missen! Het was een topavond! Iedereen super gedraaid, geweldige sfeer Foto's + filmpjes hier
thanx dude goed om te horen dat het het gezellig was. volgende x wellicht. phynn laatst in de powerzone voor het eerst gezien en dat beviel me best moet ik zeggen...
quote: Foto's + filmpjes hier saw it.. leuk.. echte trance jong publiek zeg...