|
17 juni valt inderdaad wel slecht Vervoer is geen enkel probleem en héél goed te doen, voor 's morgens nog terug te rijden, maar heb examen op de 23ste en de 24ste, valt dus wel tegen... Kan natuurlijk héél de week ook educatief verlof pakken, maar ga der toch ma ni van profiteren... 
___________________
|