Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > är du DJ eller producerare?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
nils
château flight

Registered: Sep 2001

Åhhhh!!!! *dreggel*
Såg nys ett paket som man inte får missa! 2 technics sl-1200MK2 [silver], Vestax PCV-175 mixer, Sony MDR-V700 hörlurar, 2 st Stanton 520-SK DJ Craze Pro Cartridges, med headshells o allt. Inklusiv skiv-"borste" och spray.

Sedan kommer priset:
Gissa!
Nej.

Nästan, 16000 SVENSKA KRONOR!! Känner för att leva i celibat eller något liknande drastiskt! Uhhhh.....

Old Post Jan-30-2002 07:51  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

När man väl har köpt så är det så kul att ha grejerna hemma. Förfesten och efterfesterna får en helt annan mening

Old Post Jan-30-2002 08:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag fick möjligheten att testa på ett breakparty, mycke svårare om man gämför med köra CD, men faaaaan så kul. Är lite dyrt med alla grejjer, ska man DJa på riktigt så går det åt en massa tid och pengar till skivor också.
Som sagt testa hos nån, samtidigt som du skrapar triss. Jag lovar det funkar jag vann 75 spänn här om dan hmmm...
På ett ställe där jag bor gick jag även fram å smöra lite för DJen, DJare på vanliga ställen är så less på människor som kommer fram så de e bara å smöra så e man polare efter ett tag, så ljuger man lite om att man DJar regelbundet men på CD. Har jag gjort så efter lite snack så gick jag på om jag skulle kunna få testa hans vinyl prylar, vilket jag fick...
Ni måste testa.

Dra annars till Pitch control på Ga:Brogatan å lyssna på lite vinyl så får ni åtminstånde känna på plasten och leka med pitchen..

ses...

Old Post Jan-30-2002 12:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Hur många är det som köper/beställer 12"are? Nån mer va?

Old Post Jan-30-2002 17:28  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by robstar
Hahahaha!

Ja men ja har ju inte släppt nått ännö! Men när/om så får ni ett signat ex. Men då får ni skicka nått som ni har signat till mej.

Lika för alla!

Pressar du upp några Promos på Vinyl så köper jag gärna
ett ex av dig

/ Jre

Old Post Jan-31-2002 09:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Jag vill oxå köpa!!!

Old Post Jan-31-2002 09:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Misery
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2002

Tjena tjena... Kan ju säga till dem som bor i skåne iaf (vet inte om det är så många dock) att de bara e att dra in på Musikbörsen (musikborsen.se) o fråga om man kan få prova deras dj utrustning, det ska vara lugnt (borde funka i resten av landet me). Kan ju säga att de har väldigt tajta grejer där. Riktigt tufft... De har nån superduper vinylspelare (numark lr stanton)som e skithärlig (och tyvärr går loss på 8000kr) plus riktigt coolt mixerbord me inbyggd choaspad (går också loss på 8000kr)... osså en vanlig technics skivspelare tror jag... Men den för 8000kr, ojojoj, den e riktigt go. hmmm.. jag vill ha massor av pengar...

Old Post Feb-06-2002 21:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Misery Click here to Send Misery a Private Message Visit Misery's homepage! Add Misery to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Misery
jag vill ha massor av pengar...

afan, du är lagd åt det hållet alltså? nån som inte vill ha pengar

Old Post Feb-06-2002 21:50 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001
Smoking ..umm..something

Har gjort en låt

http://www.mydicksbigger.com/sfx/morebase.mp3

Min första låt någonsin = var snäll

Soundcloud!

Music by me

Old Post Feb-07-2002 15:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Connector
Har gjort en låt

Tjena tjena, låter som en oslipad diamant som KG på Slott & Kojja hade sagt. Lite finslipning, minskad dist så kan det bli nåt. Förövrigt så är jag personligen inte inne så mycket på de där med drum ´n base

Ha de bra

Ses...

Old Post Feb-07-2002 18:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Connector
Har gjort en låt

Skön låt! faan vad alla på TA verkar va musikaliska.. vi borde starta ett trancekollektiv typ svek

Old Post Feb-07-2002 19:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Jag är inte heller mycket för drum n' bas grejen men det här låter helt Ok...kanske lite för snabbt för min smak.

Old Post Feb-07-2002 21:33  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > är du DJ eller producerare?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid track - pumpin' disco house [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSystematic Parts - Deja Vu [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:10.

Forum Rules: