Laszlo.. vill du ha en grej till ditt portfolio får du jättegärna göra ett utkast till en sida åt mig =)
Mar-18-2006 12:24
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by jofawe
Laszlo.. vill du ha en grej till ditt portfolio får du jättegärna göra ett utkast till en sida åt mig =)
Eller kanske fixa swetas hemsida?
Mar-18-2006 12:46
knomaden
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by reveal
Eller kanske fixa swetas hemsida?
Ja, varför inte börja med att sätta en banner on top med den dära stoooora sigtaggen och lista alla SweTAmixfestival-sets, med tracklists och downloads?
Go ahead, fortsätt visa framfötterna nu .
Peace,
Anders/Inspiratör
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by jofawe
rikemansbarn!
haha - just det
Nu har jag, utöver mitt CSN-lån som i dagsläget är uppe på 130.000 ytterligare ett lån på 20.000 på mitt samvete att betala tillbaks. Min dröm om en söt sportig volvo S60 lär nog få vänta några år till
Nu har jag, utöver mitt CSN-lån som i dagsläget är uppe på 130.000 ytterligare ett lån på 20.000 på mitt samvete att betala tillbaks. Min dröm om en söt sportig volvo S60 lär nog få vänta några år till
Läskigt...
Tycker det är trist, nu när man har ett välbetalt kneg så får man aldrig pengar över att köpa såna roliga saker :|