|
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
ראיתי את זה
איזה אנשים מוזרים השני אלה
זה עם הוורוד שלו והשני עם החליפה המוזרה שלו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש לנו אנשים מאוד מוזרים אבל מאוד שמחים בעולם
|
למה מוזרים אחי??
אתה צריך לראות אותי כשאני בהופעה, אני לא לובש ג'ינס עם חולצה...
אני בא עם חליפות אחושילינג 
זאת הדרך הכי טובה לעשות לאנשים שמח (וגם לא לפקשש במיקסים) חיחיחי
חולה על החליפות האלה!
עראפת הבן זונה!!!
|