Hoppas detta blir riktigt grymt
Kommer definitivt dra nu på fredag, frågan är iofs när man bör vara där för att komma in gratis :P
Kommer inte dra dom två veckorna efter dock pga högskoleprov och en viss EDDIE som kommer till Linköping 7 april ^ Synd att det krockar med en viss psytrance drottning..
Mar-22-2006 19:44
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Jag är sugen på att gå... iofs är jag typ ett halvår för ung men går väl att testa ändå. Problemet är bara att jag inte kan stanna så länge. Tänk om det är för kul
Mar-23-2006 17:44
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Pjox
Jag är sugen på att gå... iofs är jag typ ett halvår för ung men går väl att testa ändå. Problemet är bara att jag inte kan stanna så länge. Tänk om det är för kul
Maila Staffan på Monday Bar på mail: [email protected] så fixar han dig på en lista så kommer du in ändå.
Detta går att tillämpa på 1-2 personer och inte stora gäng med knattar
Originally posted by SteveTranz4ever
Maila Staffan på Monday Bar på mail: [email protected] så fixar han dig på en lista så kommer du in ändå.
Detta går att tillämpa på 1-2 personer och inte stora gäng med knattar
Tack för tipset!
Eftersom jag troligtvis får gå dit själv så känns det lite jobbigt att kanske stå i en kö och sen inte få komma in och få gå därifrån själv.. mobbad!
Mar-23-2006 17:59
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
är det bara jag som tycker att ANGEL låter väldigt cheesy?
Mar-23-2006 18:09
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by benni
Det låter välldigt slemmigt. Låter lite som om det skulle vara i samma klass som bunny och lite andra lustiga ställen men jag tycker sammtidigt att det är ett väldigt passande namn
Mar-23-2006 18:16
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by benni
Angel är nog ett passande namn.. ska du nog se så småningom
Mar-23-2006 19:28
Dragon Kick
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by jofawe
Angel är nog ett passande namn.. ska du nog se så småningom
Haha, jag håller med, jag gillar namnet enormt
Mar-23-2006 20:36
naeblis
wov"d!
Registered: Nov 2000
jag kommer att besöka sverige till somaren, och jag kommer vara i Stockholm för ett tag... Är det här en bra klubb att besöka? Jag har hört att Monday Bar är en av sveriges bästa... är det sant?
Tack ska ni ha! =)
Mar-24-2006 04:57
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by djnaeblis
jag kommer att besöka sverige till somaren, och jag kommer vara i Stockholm för ett tag... Är det här en bra klubb att besöka? Jag har hört att Monday Bar är en av sveriges bästa... är det sant?
Tack ska ni ha! =)
Ja de återstår ju att se om det är en bra klubb, men jag är rätt säker på att det kommer bli alldeles fenomenalt !
Och ja du har rätt... Monday Bar ÄR en av Sveriges bästa fest/club arrangörer !
Kika tillbaks hit på första sidan då och då, jag uppdaterar med kommande line-up's så snart dom är officiella