Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!!
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kvicket
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2004

Hoppas detta blir riktigt grymt
Kommer definitivt dra nu på fredag, frågan är iofs när man bör vara där för att komma in gratis :P
Kommer inte dra dom två veckorna efter dock pga högskoleprov och en viss EDDIE som kommer till Linköping 7 april ^ Synd att det krockar med en viss psytrance drottning..

Old Post Mar-22-2006 19:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Kvicket Click here to Send Kvicket a Private Message Add Kvicket to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Jag är sugen på att gå... iofs är jag typ ett halvår för ung men går väl att testa ändå. Problemet är bara att jag inte kan stanna så länge. Tänk om det är för kul

Old Post Mar-23-2006 17:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Pjox
Jag är sugen på att gå... iofs är jag typ ett halvår för ung men går väl att testa ändå. Problemet är bara att jag inte kan stanna så länge. Tänk om det är för kul

Maila Staffan på Monday Bar på mail: [email protected] så fixar han dig på en lista så kommer du in ändå.
Detta går att tillämpa på 1-2 personer och inte stora gäng med knattar

Old Post Mar-23-2006 17:47  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Maila Staffan på Monday Bar på mail: [email protected] så fixar han dig på en lista så kommer du in ändå.
Detta går att tillämpa på 1-2 personer och inte stora gäng med knattar

Tack för tipset!
Eftersom jag troligtvis får gå dit själv så känns det lite jobbigt att kanske stå i en kö och sen inte få komma in och få gå därifrån själv.. mobbad!

Old Post Mar-23-2006 17:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

är det bara jag som tycker att ANGEL låter väldigt cheesy?

Old Post Mar-23-2006 18:09 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by benni

Det låter välldigt slemmigt. Låter lite som om det skulle vara i samma klass som bunny och lite andra lustiga ställen men jag tycker sammtidigt att det är ett väldigt passande namn

Old Post Mar-23-2006 18:16  Sweden
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by benni

Angel är nog ett passande namn.. ska du nog se så småningom

Old Post Mar-23-2006 19:28  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragon Kick
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by jofawe
Angel är nog ett passande namn.. ska du nog se så småningom

Haha, jag håller med, jag gillar namnet enormt

Old Post Mar-23-2006 20:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Dragon Kick Click here to Send Dragon Kick a Private Message Add Dragon Kick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
naeblis
wov"d!

Registered: Nov 2000
Love Poundin' Sensation

jag kommer att besöka sverige till somaren, och jag kommer vara i Stockholm för ett tag... Är det här en bra klubb att besöka? Jag har hört att Monday Bar är en av sveriges bästa... är det sant?

Tack ska ni ha! =)

Old Post Mar-24-2006 04:57 
Click Here to See the Profile for naeblis Click here to Send naeblis a Private Message Add naeblis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by djnaeblis
jag kommer att besöka sverige till somaren, och jag kommer vara i Stockholm för ett tag... Är det här en bra klubb att besöka? Jag har hört att Monday Bar är en av sveriges bästa... är det sant?

Tack ska ni ha! =)

Ja de återstår ju att se om det är en bra klubb, men jag är rätt säker på att det kommer bli alldeles fenomenalt !
Och ja du har rätt... Monday Bar ÄR en av Sveriges bästa fest/club arrangörer !

Kika tillbaks hit på första sidan då och då, jag uppdaterar med kommande line-up's så snart dom är officiella

Välkommen (tillbaks) till Sverige !

Old Post Mar-24-2006 13:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

skrevs om angel i både metro och stockohlm city idag med bla en bild på johnny boy .. blir nog skoj ikväll

Old Post Mar-24-2006 17:20  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by mr_fisken
skrevs om angel i både metro och stockohlm city idag med bla en bild på johnny boy .. blir nog skoj ikväll

Läste det i metro
Det ska bli roligt med nått skoj ikväll. Alldeles för mycket plugg nu!

Old Post Mar-24-2006 17:48  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid1 [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten - "Whatever" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:06.

Forum Rules: