|
לצחוק על זה עם אנגלים נשמע סבבה,
ובטוח הרבה יותר בריא מאשר לכתוב בפורום..
תכלס יצא לי לטייל לא מעט בעולם,
ויצא לי להסתלבט על סוג מסויים של ישראלים שמוכרים בכל העולם,
אבל אחרי הכל אוהבים אותנו בכל מקום, אפילו שזה נראה אחרת
האופי של הישראלים תמיד מוצא פינה בלב בכל מדינה שהייתי בה,
במיוחד תאילנד, שחצי מהתיאלנדים מדברים שוטף עברית כולל קללות וסלנג
כל תאילנדי שני יודע להגיד
"israeli ppl big balagan"
נשמע מצחיק במבטא תאילנדי
ובנות זורמות אפשר למצוא בכל מקום,
ובכל מקום יוצא איזה סטיראוטיפ על בנות כאלה או כאלה..
מה שבטוח זה שהבנות בישראל הכי קשות להשגה
ויודעים את זה בכל העולם !
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg
|