|
Jag är gärna med, och jag ber så mycket om ursäkt för att min mix inte var exklusiv för just SweTA-festivalen, kan inte skylla på nåt annat mig själv och jag lovar att det inte skall upprepas.
Jag hoppas ni inte slår mig alltför hårt nästa gång ni ser mig 
___________________
http://www.fredacler.com
http://www.soundcloud.com/fredacler
http://www.facebook.com/fredacler
http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77
|