 |
|
|
|
 |
DJMIKE
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: HAIFA, ISRAEL
|
|
|
| quote: | Originally posted by uzi
ידידי היקר, שאלת שאלה יפה. היה לי ניסיון בלבקש מחירים מהם. שלחתי אימיילים אישית ובקשתי מחיר והם ענו לי יפה מאוד. אם אתה משלם הוא בא- אין פה חוכמות. הם יענו לך כמה עולה, וכמה כרטיסי טיסה הם רוצים, ומה עוד הם מבקשים (אולי מלון). מעבר לזה אפשר להתמקח- הם אנשים לכל דבר (לאותאמין לי שהם לא רוצים לפספס הופעה בחול). רגן מסיבה בארץ זה יותר הוצאות כי זה כולל מועדון, פרסום, שמירה ועוד מלא דברים. בגדול, באלף דולר (לאומן בלבד), אתה יכול להביא דיי הרבה אומנים מתוכניות מאי.טי.אן. ודיגיטלי! וזה בדוק!!!! אלא אם כן שיקרו לי האומנים באימייל! זה אומר שאפילו אם תארגן מועדון קטן אבל תשלם לאומן, הוא בא! אין פה התפלצנויות, אלא אם כן זה טיאסטו! שם לב שזה יוצא מחיר כמו לקנות מחשב חדש. אני הייתי מוכן אישית להשתתף בהוצאות לכזו מסיבה - אפילו לא להרוויח - העיקר להביא אותם לפה. |
אחי אלף דולר זה המון כסף, זה כבר די ג'יי ברמה מאוד גבוהה
___________________
[.URL=http://**************][.IMG]http://img223.**************/img223/5818/omahabeach3ob6yx.gif[/IMG][/URL]
Please edit your sig using the guidlines provided. Thanks.
|
|
Mar-18-2006 21:51
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:09.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|