Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הבאת אמנים מחול
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

ידידי היקר, שאלת שאלה יפה. היה לי ניסיון בלבקש מחירים מהם. שלחתי אימיילים אישית ובקשתי מחיר והם ענו לי יפה מאוד. אם אתה משלם הוא בא- אין פה חוכמות. הם יענו לך כמה עולה, וכמה כרטיסי טיסה הם רוצים, ומה עוד הם מבקשים (אולי מלון). מעבר לזה אפשר להתמקח, הם אנשים לכל דבר (ותאמין לי שהם לא רוצים לפספס הופעה בחול). לארגן מסיבה בארץ זה יותר הוצאות כי זה כולל מועדון, פרסום, שמירה ועוד מלא דברים. בגדול, באלף דולר (לאומן בלבד), אתה יכול להביא דיי הרבה אומנים מתוכניות מאי.טי.אן. ודיגיטלי! וזה בדוק!!!! אלא אם כן שיקרו לי האומנים באימייל! זה אומר שאפילו אם תארגן מועדון קטן אבל תשלם לאומן, הוא בא! אין פה התפלצנויות, אלא אם כן זה טיאסטו! שם לב שזה יוצא מחיר כמו לקנות מחשב חדש. אני הייתי מוכן אישית להשתתף בהוצאות לכזו מסיבה - אפילו לא להרוויח - העיקר להביא אותם לפה.

Last edited by uzi on Mar-18-2006 at 21:59

Old Post Mar-18-2006 21:49  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJMIKE
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2003
Location: HAIFA, ISRAEL

quote:
Originally posted by uzi
ידידי היקר, שאלת שאלה יפה. היה לי ניסיון בלבקש מחירים מהם. שלחתי אימיילים אישית ובקשתי מחיר והם ענו לי יפה מאוד. אם אתה משלם הוא בא- אין פה חוכמות. הם יענו לך כמה עולה, וכמה כרטיסי טיסה הם רוצים, ומה עוד הם מבקשים (אולי מלון). מעבר לזה אפשר להתמקח- הם אנשים לכל דבר (לאותאמין לי שהם לא רוצים לפספס הופעה בחול). רגן מסיבה בארץ זה יותר הוצאות כי זה כולל מועדון, פרסום, שמירה ועוד מלא דברים. בגדול, באלף דולר (לאומן בלבד), אתה יכול להביא דיי הרבה אומנים מתוכניות מאי.טי.אן. ודיגיטלי! וזה בדוק!!!! אלא אם כן שיקרו לי האומנים באימייל! זה אומר שאפילו אם תארגן מועדון קטן אבל תשלם לאומן, הוא בא! אין פה התפלצנויות, אלא אם כן זה טיאסטו! שם לב שזה יוצא מחיר כמו לקנות מחשב חדש. אני הייתי מוכן אישית להשתתף בהוצאות לכזו מסיבה - אפילו לא להרוויח - העיקר להביא אותם לפה.


אחי אלף דולר זה המון כסף, זה כבר די ג'יי ברמה מאוד גבוהה


___________________
[.URL=http://**************][.IMG]http://img223.**************/img223/5818/omahabeach3ob6yx.gif[/IMG][/URL]
Please edit your sig using the guidlines provided. Thanks.

Old Post Mar-18-2006 21:51  Israel
Click Here to See the Profile for DJMIKE Click here to Send DJMIKE a Private Message Add DJMIKE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

חברה, בבקשה, בואו נתארגן ונביא לפה אומנים!!!
pleaseeeeeee

Old Post Mar-18-2006 22:12  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com



Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono

עוזי וסאבי כנסו למסנג'ר שלי נדבר על כמה דברים


נ.ב -
חוץ מ20 איש שבארץ אולי שמעו על קריס אוניל, אף אחד לא יגיע לשמוע אותו.
להפיק אירוע בארץ זה קודם כל חשיבה כספית ולא חשיבה על הפקת קונספט לאירוע.
סך הכל אין בארץ ממש סצנה של טראנס..


___________________
*** Sig edited -> no banner ads in sig (Rule #2)
http://img113.**************/img113/6323/1ej5.gif

Old Post Mar-18-2006 22:19 
Click Here to See the Profile for Black Dragon Click here to Send Black Dragon a Private Message Visit Black Dragon's homepage! Add Black Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

תבינו אין סיכוי שאנחנו נארגן מסיבה עם דיג'יי טוב כזה
זה יותר מדי כסף ואחריות כי כמו שאמרו פה באמת לא כולם יבואו
אבל מבחינת האומן
אם יביאו אחד כמו
kris oneil
לאומן
יהיה הרבה קהל..כי המסיבה באומן

בתכלס כמה אנשים מתוך האנשים שהיו במסיבה באמת הכירו את ארמין? הרוב באו בגלל הפרסום ולא בגלל שהם באמת חושבים שארמין תותח
וזה מה שחשוב - המקום
בגלל זה הפנטסטיק ווקס של פעם היה מפוצץ כל הזמן
כי זה היה הווקס
לא בגלל הדיג'יים שבאו
השמות שם דיברו רק לבודדים שבאמת הכירו אותם

Old Post Mar-18-2006 22:46 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

רוצים לראות איך זה בטוח מצליח באמצעות שינוי קטן בהזמנות??

Main Stage:
Skazi!!!!!!!!!!11!!!
OffffffffffffRa NisSim!!!!!!!!!$!$!!

John O'Callaghan

Old Post Mar-18-2006 23:06 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

רוצים להביא אומן מחו"ל כריס או ג'ון אז תם צריכים

איזה דיגיי שינגן לכם בהתחלה ניורק ויש לו שם
Dj Vic, Offer Nissim וכו........

ולבסוף פסיייי
לא צריך לפרט

וזה כדי לצאת ברווחים ושהיה הרבה קהל.......
בד"כ זה משהנקיין סאנדאנס עושים....
וזה כולל גם עוד כסף לתקלטנים וזה קהל שבא בטוח.....

Old Post Mar-18-2006 23:09  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com



Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono

quote:
Originally posted by Shahar
תבינו אין סיכוי שאנחנו נארגן מסיבה עם דיג'יי טוב כזה
זה יותר מדי כסף ואחריות כי כמו שאמרו פה באמת לא כולם יבואו
אבל מבחינת האומן
אם יביאו אחד כמו
kris oneil
לאומן
יהיה הרבה קהל..כי המסיבה באומן

בתכלס כמה אנשים מתוך האנשים שהיו במסיבה באמת הכירו את ארמין? הרוב באו בגלל הפרסום ולא בגלל שהם באמת חושבים שארמין תותח
וזה מה שחשוב - המקום
בגלל זה הפנטסטיק ווקס של פעם היה מפוצץ כל הזמן
כי זה היה הווקס
לא בגלל הדיג'יים שבאו
השמות שם דיברו רק לבודדים שבאמת הכירו אותם


פה אתה טועה שחרוני
הפירסום על ארמין היה ממש קטן לעומת אירועים אחרים של האומן
והם עשו בחוכמה ולא פירסמו בסכומים גבוהים כי ארמין כן מוכר בארץ וארמין כן מושך קהל ולא צריך איזה דיג'יי מתוסכל שלא בטוח במיניות שלו העונה לשם עופר שימשוך אנשים לרחבה.
אז ארמין עצמו עשה את העבודה יפה מאוד וכמובן הצוות היחצנים הרחב שעבד על ההפקה.
אל תחשוב שדיג'יי לא מושך קהל...
דיג'יי מושך קהל אין ספק..אם זה במועדון טוב אז האירוע יהיה יותר מלא ועם יש לצידך צוות יחצנים טובים שמריצים את ההפקה אז יש לך סיבה טובה לחייך


___________________
*** Sig edited -> no banner ads in sig (Rule #2)
http://img113.**************/img113/6323/1ej5.gif

Old Post Mar-18-2006 23:12 
Click Here to See the Profile for Black Dragon Click here to Send Black Dragon a Private Message Visit Black Dragon's homepage! Add Black Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gErver
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham

הפקה בסגנון של טראנס אנרג'י,
של יומיים עם כמה שמות חזקים בסצנה,
בתוספת של במות עם עופר, סקאזי וחברים..

וכמה במות איכות עם אומנים מהשורה הראשונה
של פרוגרסיב ואפליפטינג..

ממש פסטיבל.


הפקה שדורשת משקיעים רציניים,

וכמו שאני רואה את זה, בזמן הנכון במקום הנכון

זה יכול להיות סוף הדרך !!


___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg

Old Post Mar-18-2006 23:26  Israel
Click Here to See the Profile for gErver Click here to Send gErver a Private Message Add gErver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

עכשיו הפקה כזו זה משהו שבאמת אין סיכוי לראות פה ולו רק מסיבה אחת
המון כסף
אני לא רואה מיישהו שיהיה מוכן להמר על סכומים כאלה

ואם כבר זרקו לאוויר דווקא את מר אוקלגן

בקטגוריית השמות הזולים יחסית יש כמה שמות אחרים שאני חושב שהיו מביאים יותר קהל

מנו דה יונג
פרי אוניל
אוזגור קאן
מאטיו דיקיי

לגבי שתי האחרונים תתפלאו אבל אלה שתיים מהשמות שיכולים לאחד קהל אוהבי טראנס וקהל אוהבי האוס ואף מינימל וטק האוס תחת קורה אחת - הם תפסו לעצמם שם לא רע בכלל בקרב שתי קבוצות האנשים


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Mar-18-2006 23:51 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

כי אוזגר שינה כמה פעמים סגנון.......
פרי היה בארץ כבר לא?

Old Post Mar-18-2006 23:58  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by DvJ
כי אוזגר שינה כמה פעמים סגנון.......
פרי היה בארץ כבר לא?


לגבי פרי כן

לגבי אוזגור - לא זו הסיבה - כתקליטן הוא לא שינה סגנון (לפחות בפרק הזמם הקצר של שנתיים פלוס מינוס שאני מכיר אותו)


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Mar-19-2006 00:06 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הבאת אמנים מחול
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWell known track from Innercity 2005 Video [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMirah - "Gotta Go Home" (Darwich Mix) [2001]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!