dat is heel wreed Bellie!!! ik gaat ff een timertje instellen dat ik voor de grap NIET vergeet te luisteren!!!! mwaaaaaaaaaaaaaaaaah, heb nu al zin om te luisteren, jajajajajajaja go Bellie go Bellie
Jan-28-2002 22:10
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Hehehe thnx jongens voor al die positieve replies.ben eerlijk gezegd best wel zenuwachtig ervoor.Maar ja das wel logisch.Ik ga iig mn stinkende best doen,want een IC mainstage ziet ik wel zitten natuurlijk in de the future .Maja eerst dit goed afsluiten dan zien we wel verder.ennuh remy-d tuurlijk ga ik wel naar awake.eerst draaien en dan doorboeken naar awake.kan ik toch nog 4 uurtjes stampen :d
GREETZ!!
Jan-28-2002 23:10
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Hehe Dj Dawn thnx a lot bro.:d
maybe i will see you sometimes when i have to make a solo tour through europe . (haha yeah right)
GREETZ!
Jan-28-2002 23:13
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by TimeportE je moet gewoon Umek - Gatex draaien (nou moet, zou wel vet zijn!! als je die plaat hebt )
quote:
/me wilt krekc
Gaan we de tracklist alvast samenstellen ofzo?
En gaaaf Bellie, ik ga ech wel luisteren dus!!
Jan-28-2002 23:22
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
hey bel!!
congrat's man,going tha right way.
ga der voor zou ik zeggen
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jan-29-2002 07:32
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Remy D Bellie vet kewl man!!! Ik ben echt BLIJ voor je... Kan allen niet luisteren omdat ik naar Awakenings ben. En daar ga je nu zeker niet naar toe???
Aangezien jij er niet bent zal ik dan maar de moeite gaan nemen om het op te nemen.
Als jij er dan even voor zorgt dat de radio goed is ingesteld van je en dat je minidisc is aangesloten knikker ik hem dezelfde avond nog online!
Ik hoor het wel!
En Bellie gefeliciteerd man!
Laters!!!
Jan-29-2002 10:08
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur
Registered: Jan 2001
jezus hoe krijg je dat voor me kaar.. ik ben jaloers. heheh Heel vet gast wens je een goeie set toe en eindelijk die doorbraak. ik kan helaas niet meeluisteren. ik heb geen inet thus dus!! maarja
ik ben nog steeds nergens terecht in de Uk garage infected country.