Originally posted by Sm0keMachine
מה זה 200 שקל!?
בשביל לשמוע את סאשה, שהוא בין הדיג'יים הטובים בעולם זהו מחיר זול מאוד...
תחשבו שכרטיס להופעה של דפצ' מוד עולה מחיר כפול מזה......
וסאשה בשבילי הוא הרבה יותר מדפצ' מוד
amen!
חחח אני מפחד להגיד את זה...
אבל ניראה לי שלא יצא לי לשמוע עד היום שום סט של הבחור..
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk
Mar-29-2006 04:01
§chop¥
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Rehovot
quote:
Originally posted by Segev
amen!
חחח אני מפחד להגיד את זה...
אבל ניראה לי שלא יצא לי לשמוע עד היום שום סט של הבחור..
גם אני...
האמתי שבקושי זכור לי גם טראק שהוא עשה...
___________________
Mar-29-2006 12:36
DvJ
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
quote:
Originally posted by §chop¥
גם אני...
האמתי שבקושי זכור לי גם טראק שהוא עשה...
Xpander
Belfunk
Fundamental
Wavy Gravy
הרמיקס החדש לדפש מוד ועוד כמה עבודות עם ביטי
זה מה שעולה לי ברא שכרגע.....
המסיבה אמורה להיות18+???
Mar-29-2006 15:53
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
חברים יש לי מלא הוצאות עכשיו
קנס,שכר לימודים ואני מנסה לחסוך
קצת כבד לי מה אני יעשה
אולי אני אבוא
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-29-2006 17:08
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
רק כדי להוסיף ותאמת עדיין חסר הרבה אבל שיהיה אם צח ירצה הוא ישלים
סאשה אחראי גם על דיסק מ-2004 דיסק אוסף שרבים אהבו מאוד ולי לא יצא להקשיב לכולו
fundacion
אם טעיתי באות או שתיים זה טבעי...מילה קשה
בכל אופן קומפיליישן מאוד מוערך על ידי רבים
וב-2002 יצא לו דיסק מאסטרפיס שנחשב בהחלט לאחת מנקודות השיא שלו (לא חסרות נקודות שיא)
הדיסק נקרא
airdrawndager
דיסק מהמם שכולל בין השאר את
wavy gravy
&
magnetic north
מוכרים וגם קטעים מדהימים אחרים שמשלימים דיסק נדיר ביופיו
אפשר גם להזכיר את האוסף ה-13 בסדרת הגלובאל אנדרגראונד (וגם את התשיעי אם אני לא טועה כאן במספר)
שבהם סאשה תרם את שלו לסדרה
13
נחשב עד היום לאחד מהטובים ביותר בסדרה הזו אם לא הטוב ביותר
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-29-2006 18:35
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
סאשה תותח ללא ספק
אני ארצה ללכת אבל זה גם תלוי בחברים שלי
נראה לי נלך בסוף,
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-29-2006 22:11
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אפשר גם להזכיר את האוסף ה-13 בסדרת הגלובאל אנדרגראונד (וגם את התשיעי אם אני לא טועה כאן במספר)
שבהם סאשה תרם את שלו לסדרה
13
נחשב עד היום לאחד מהטובים ביותר בסדרה הזו אם לא הטוב ביותר
*cough* *cough*
Mar-30-2006 00:09
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רק כדי להוסיף ותאמת עדיין חסר הרבה אבל שיהיה אם צח ירצה הוא ישלים
סאשה אחראי גם על דיסק מ-2004 דיסק אוסף שרבים אהבו מאוד ולי לא יצא להקשיב לכולו
fundacion
אם טעיתי באות או שתיים זה טבעי...מילה קשה
בכל אופן קומפיליישן מאוד מוערך על ידי רבים
וב-2002 יצא לו דיסק מאסטרפיס שנחשב בהחלט לאחת מנקודות השיא שלו (לא חסרות נקודות שיא)
הדיסק נקרא
airdrawndager
דיסק מהמם שכולל בין השאר את
wavy gravy
&
magnetic north
מוכרים וגם קטעים מדהימים אחרים שמשלימים דיסק נדיר ביופיו
אפשר גם להזכיר את האוסף ה-13 בסדרת הגלובאל אנדרגראונד (וגם את התשיעי אם אני לא טועה כאן במספר)
שבהם סאשה תרם את שלו לסדרה
13
נחשב עד היום לאחד מהטובים ביותר בסדרה הזו אם לא הטוב ביותר
ולא לשכוח את
Involver
המעולהה!
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Mar-30-2006 22:02
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סאשה אחראי גם על דיסק מ-2004 דיסק אוסף שרבים אהבו מאוד ולי לא יצא להקשיב לכולו
fundacion
אם טעיתי באות או שתיים זה טבעי...מילה קשה
בכל אופן קומפיליישן מאוד מוערך על ידי רבים
אכן דיסק מצויין ששמעתי שוב ושוב.עבודה נהדרת של סאשה שהראתה צדדים קצת יותר מחתרתיים שלו מבחינת המוסיקה
אגב אם אני לא טועה זה היה הדיסק הראשון שנעשה כולו בעזרת תוכנת הדדגל של סאשה "אבלטון".זוהי גם אחת הסיבות בגללן הדיסק זכה לשבחים כה רבים:המיקסים כה חלקים והשילובים ורמת הטכניקה והיכולת לפרק כל טראק לחלקיקים ולשלב אותם יחד בעזרת תוכנה זו היא מדהימה וזה בא לידי ביטוי בדיסק ובביקורות המהללות
ומי שאמר שהוא לא מכיר שום טראק של סאשה....
רוץ להוריד את הדברים שהוזכרו כאן.ומהר !
אלו הן אבני דרך במוסיקת הפרוג
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Mar-31-2006 12:36
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
quote:
Originally posted by §chop¥
גם אני...
האמתי שבקושי זכור לי גם טראק שהוא עשה...
מצחיק שאתה נמצא בפורום של טראנס וכותב דבר כזה ואתה לא יודע שהבנאדם אחראי על אחת מקלאסיקות הפרוגרסיב טראנס הגדולות ביותר שנעשו
אני מדבר כמובן על
Xpander.
דבר שני, סאשה וג'ון דיגוויד
היו שני הדיג'יים הראשונים שהוציאו דיסק אוסף ממוקסס
מדובר כמובן על ה
Renaissnace - The Mix Collection
זה היה הדיסק מיקס הראשון שיצא אי פעם, ב-1994
חוץ מזה הצמד אחראי גם לסדרת
Northern Exposure
ולדיסק המעולה
Communicate.
מדובר בדיג'יי שהמהווה את אחת מאבני הדרך בסצינת המוזיקה האלקטרונית העולמית.
ועם כל הכבוד לגלובאל של פול אוקנפולד שנחשב לאחד הדיסקים הטובים בסדרה, הוא לא משתווה לשני המיקסים של סאשה:
009 - San Francisco
013 - Space, Ibiza
אל תשתגעו עם המחיר
כרטיס יעלה 100 שקל
לא כדאי לפספס את המסיבה הזאת.