|
|
|
|
 |
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
heb ik zo'n groot stuk geschreven, TimeportE, quote je alleen de laatste zin! |
okeej dan quote ik nu je hele reply 
| quote: | Originally posted by New Wave
Regels MOETEN er zijn, anders wordt het 1 grote teringzooi. |
hierin heb je helemaal gelijk, maar als je het over "straffen" hebt (of was dat neit serieus bedoeld ), wat had je dan in gedachten.. ik neem aan dat meeste mensen zelf wel weten wat kan en niet, en een mod kan em daar opwijzen als hij het niet goed door heb, daar zijn volgens mij niet geschreven regels voor nodig
| quote: | Originally posted by Blik
nog één ding over sticky threads, ik vind een sticky thread voor bepaalde dingen niet echt een goed idee, dan krijg je namelijk allemaal dingen door elkaar heen en word de thread een rotzooi. Ook krijg je dan zo'n teringzooitje zoals het nu in de Chill-Out is met een stuk of 8 sticky threads, zwaar irritant vind ik het in ieder geval |
hier heb je helemaal gelijk in, teveel stickies is zeker nie goed, maar voor sommige dingen is het wel weer een goed idee, die dingen die nu gesticked zijn in de chill-out zijn bijna allemaal wel goed om te stycken, met als hoogtepunt henkie's thread over sigs etc.. !!
*edit* blik voor mij kost het om mijn eigen thread/post te deleten 3 min ofzo.. kost het voor een mod langer om iemand anders zijn post/thread te deleten??

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|
|
Jan-29-2002 16:10
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Jan-29-2002 16:22
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
Jan-29-2002 18:23
|
|
|
 |
 |
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by New Wave
Kijk, nu komen er oplossingen!
Kijk, nu komen er oplossingen!
Inderdaad, de dingen moeten compakter..als je iets over een feest hebt ofzo.....hou dat dan in 1 thread.......je mening, je foto's, je url waar je je sets vandaan hebt, enz.
Meeting thread kan inderdaad sticky, na het feest kan deze dus meteen deleted worden.
|
idd ben het wel met je eens, maar na het feest nog wel ff laten staan, dan je napraten over hoe het was, en krijg je geen"Hoe was het feest?"threads
Last edited by T.H.C. on Jan-29-2002 at 19:17
|
|
Jan-29-2002 18:58
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 08:33.
Forum Rules: