Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Champions League 05/06
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by hustler
Vilken jävla doktorsavhandling!

Tack antar jag

Old Post Mar-29-2006 13:57  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by zoric
Tack antar jag

You bet.

Old Post Mar-30-2006 01:53  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

Javier Zanetti & Dejan Stankovic gjorde i stort sett att Inter vann igårkväll på San Siro mot Villareal med 2-1 efter att ha fått ett tidigt baklängesmål emot sig.

Lyon vs. Milan var ingen höjdare direkt, och slutade 0-0.

Old Post Mar-30-2006 11:40  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Fan att inte Lyon lyckades peta in en boll igår .. dom lär få det svårt nu i returen ..

Old Post Mar-30-2006 18:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

Ikväll fortsätter Champions League Kvartsfinalerna och idag spelar Milan hemma på Giuseppe Meazza mot Lyon där Milan har fördel med tanke på hemmaplan.

Den andra matchen som är än mer intressant spelas förstås mellan Villareal och Internazionale på El Madrigal i Spanien.

Ska bli mycket intressant att följa kvällens matcher, men jag lär väl förmodligen titta på Villareal mot Inter även om den andra matchen ser grym ut med många utgångslägen på förhand.

Internazionale & Lyon förhoppningsvis vidare

Old Post Apr-04-2006 15:57  Sweden
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Hoppas på Villareal, känns som en bättre motståndare för Arsenal i semifinal .. som jag förstås hoppas att vi lyckas ta oss till ..

Old Post Apr-04-2006 16:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

En polare och jag har sedan Torsdagen hållt på och tjatat om Juventus mot Arsenal på Delle Alpi.

Fyfan vad jag hoppas att Juventus tar sig vidare. Allt annat är en stor katastrof och fyfan vad besviken jag skulle bli, usch, Vill inte ens föreställa mig det

Men imorgon avgörs det

Old Post Apr-04-2006 16:31  Sweden
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

arsa vinner mot juve, de bara är så

Old Post Apr-04-2006 17:03  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

de skulle vara väldigt kul om villareal tog sig vidare!

--

jag tror d e kört för juvve iaf :P men dom kanske har sin vanliga tur igen..... vem vet

skulle va kul om alla italienska lag åkte ut

Old Post Apr-04-2006 17:28 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

Hoppas Villareal åker ut, de är som Chelsea, Ett hopplock av spelare från Sydamerika (Dock Sydamerika) där en rik ägare kommit och fått klubben till en Europeisk toppklubb, precis som Abramovich gjorde med Chelski.

Skulle vara riktigt kul om Benfica tog sig vidare, men det kommer förmodligen inte att hända om de inte kan hålla i resultatet en lång bit in på andra halvlek på Nou Camp.

Räkna aldrig ut någon i förväg.

Old Post Apr-04-2006 17:41  Sweden
fede
(((d[-_-]b)))

quote:
Originally posted by zoric
Hoppas Villareal åker ut, de är som Chelsea, Ett hopplock av spelare från Sydamerika (Dock Sydamerika) där en rik ägare kommit och fått klubben till en Europeisk toppklubb, precis som Abramovich gjorde med Chelski.

Skulle vara riktigt kul om Benfica tog sig vidare, men det kommer förmodligen inte att hända om de inte kan hålla i resultatet en lång bit in på andra halvlek på Nou Camp.

Räkna aldrig ut någon i förväg.

yeye, säg vilka lag i champions league just nu som endast har inhemska spelare ?
och det är klubbfotboll inte landslag, så d spelar liksom ingen roll vad spelarnas nationalitet är sålänge man följer reglerna.
och som sydamerikan varför skulle jag inte hoppas att dom gick vidare ; )

angående barca - benfica så tror jag att benfica ändå har en chans pga. alla skador barca har drabbats av ;\ messi kommer inte att spela denna match heller o d verkar som att edmilson o marquez dröjer fortf. en glad nyhet dock är att xavi börjat träna igen! hoppas han kommer tillbaka snart.. annars så hoppas jag verkligen att barca kommer till final =D o möta Inter lr nått ;P

ne juvve kan man inte räkna ut med turen dom har ibland (: men vem vet dom kanske spelar som gudar imorgon ;P

Old Post Apr-04-2006 18:40 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

yay! villareal vidare
riquelme e ju så grym! så jäkla skön o titta på nära han lirar fotboll

materazzi, hur fult som helst av fan, han borde fått åtminstone gult kort!

nu håller jag bara tummarna för barcelona imorgon! visca barca!

Old Post Apr-04-2006 21:09 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Champions League 05/06
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackany ideas?help me plz... [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrevor Reilly - Down With The Underground [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:05.

Forum Rules: