|
אלכס וכל משעוד מעוניין להגיב
אני לא שולף תתגובות בנושא אאוט אוף דה בלו
אני שולף אותם כמו שאמרתי אחרי ים של תגובות טופיקים ואזכורים של הורדות לא חוקיות שהציקו לי לא פחות מאיך שהתגובות שלי בנושא מציקות לכם
אני יודע שאנשים פה מורידים מוזיקה
רק כדי להבהיר כל משלא די גיי בכלל ועל תקן מאזין בלבד אני אפילו במידה מסוימת שמח שהוא נחשף למוזיקה גם אם זה בדרך הזו
נכון הדיעה שלי בנושא היא שיש דרכים אחרות להחשף אבל מה לעשות זמנים השתנו וכיום ככה אנשים בארץ נחשפים למוזיקה
אני לא ישנה כאן אף אחד סביר להניח
משיאהב מוזיקה מספיק זמן ובשלב מסוים יגיע למצב שהוא מרוויח מספיק כסף כדי לחלק את עוגת המשכורת שלו גם לתחום הזה יעשה את זה בלי שום הטפה אלא אך ורק מאהבה
אבל חלאס אנשים אפשר להמליץ על מוזיקה אם זה קטעים ואם זה אלבומים גם בלי כל השיח המיותר הזה שהוא ממש לא תורם על איכות שחרור זה או אחר
ובטח ובטח שלא לפתוח טופיקים על שיתוף קטעים
נו באמת
בכל פורום אחר טופיק כזה היה נסגר
אבל פה המוד מעדיף לסגור טופיק על תוכנית רדיו שלי שפתחתי באמת בכוונה כדי לראות אם חן יסגור מאשר לסגור טופיקים על שיתוף קבצים
נו מילא...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|