Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מתנה קטנה
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

אלכס וכל משעוד מעוניין להגיב
אני לא שולף תתגובות בנושא אאוט אוף דה בלו
אני שולף אותם כמו שאמרתי אחרי ים של תגובות טופיקים ואזכורים של הורדות לא חוקיות שהציקו לי לא פחות מאיך שהתגובות שלי בנושא מציקות לכם
אני יודע שאנשים פה מורידים מוזיקה
רק כדי להבהיר כל משלא די גיי בכלל ועל תקן מאזין בלבד אני אפילו במידה מסוימת שמח שהוא נחשף למוזיקה גם אם זה בדרך הזו
נכון הדיעה שלי בנושא היא שיש דרכים אחרות להחשף אבל מה לעשות זמנים השתנו וכיום ככה אנשים בארץ נחשפים למוזיקה
אני לא ישנה כאן אף אחד סביר להניח
משיאהב מוזיקה מספיק זמן ובשלב מסוים יגיע למצב שהוא מרוויח מספיק כסף כדי לחלק את עוגת המשכורת שלו גם לתחום הזה יעשה את זה בלי שום הטפה אלא אך ורק מאהבה
אבל חלאס אנשים אפשר להמליץ על מוזיקה אם זה קטעים ואם זה אלבומים גם בלי כל השיח המיותר הזה שהוא ממש לא תורם על איכות שחרור זה או אחר
ובטח ובטח שלא לפתוח טופיקים על שיתוף קטעים
נו באמת
בכל פורום אחר טופיק כזה היה נסגר
אבל פה המוד מעדיף לסגור טופיק על תוכנית רדיו שלי שפתחתי באמת בכוונה כדי לראות אם חן יסגור מאשר לסגור טופיקים על שיתוף קבצים
נו מילא...


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-01-2006 19:03 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אורן אדם הוא יצור אנושי שלא חף מחסרונות

ומה לעשות שאחד מהחסרונות שלי הוא חוסר היכולת להעלים עין מדברים מסוימים

צדיק? תחפש במקום אחר לרגע לא אמרתי שאני כזה
אני אגואיסט כמו כל אחד אחר - דואג לדברים שחשובים לי ומעניינים אותי שזה המוזיקה

אז תוציאו לכם את רעיון הצדיק מהראש

יובל אתה ממשיך להתעלם ממשאמרתי
שאלה נוקבת
למה זה טבעי שבפחות מחודש נפתחו כאן שתי טרדים (שדרך אגב לא נסגרו אבל זה כבר נושא אחר) במטרה אחת ויחידה "לחלק" לכל הדורש קטעים לא משוחררים - לפחות 2 טרדים נוספים של אנשים שרוצים להיות די גיים אבל הסטים שלהם מורכבים מחומרים שהושגו בצורה לא חוקית
בנוסף לזה בשתי טרדים לפחות על דיסקים עתידיים אנשים מזיינים תמוח ביותר
מהודעה אחת על זה שמשיש באינטרנט זה זיוף או לא
וכשאני מוחה נגד זה בדרכי פתאום זה מפריע לכם?


יגאל די להצדיק את עצמך
אתה סתם מכריח אותי להגיב ואני יודע שבסוף אתה רואה את זה אישי

אתה מגזים עם זה
שאנשים יעשו מה שבא להם
גם אצלנו בגף יש איש קבע חרדי ששומע את כולנו יוצאים בשבת מתחילים עם בחורות ומזדיינים ואוכלים לא כשר
נו באמת נראה לך שהוא יבוא ויגיד מילה?
הוא אומר תעשו מה בא לכם בדרך שלכם
ובוא אני יגלה לך סוד
כשהגעתי לגף הוא סיפר לי שפעם הוא היה הבנאדם הכי כופר שיש
היה אוכל חזיר
היה הולך בפסח למכור פיתות בירושלים
ואישתו לא הצליחה להחזיר אותו בתשובה..זה בא לבד

וזה יכול ללמד אותך הרבה
תן לאנשים לעשות מה שבא להם כל עוד הם לא מכריחים אותך לחטוא
כשמישהו יכריח אותך להוריד קבצים לא חוקיים תדבר..
בינתיים אתה לא חייב להוריד ולא להשתמש במוזיקה לא חוקית
אז פשוט שים זין על מי שמשתמש..זה הכל

Old Post Apr-01-2006 19:56 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
יגאל די להצדיק את עצמך
אתה סתם מכריח אותי להגיב ואני יודע שבסוף אתה רואה את זה אישי

אתה מגזים עם זה
שאנשים יעשו מה שבא להם
גם אצלנו בגף יש איש קבע חרדי ששומע את כולנו יוצאים בשבת מתחילים עם בחורות ומזדיינים ואוכלים לא כשר
נו באמת נראה לך שהוא יבוא ויגיד מילה?
הוא אומר תעשו מה בא לכם בדרך שלכם
ובוא אני יגלה לך סוד
כשהגעתי לגף הוא סיפר לי שפעם הוא היה הבנאדם הכי כופר שיש
היה אוכל חזיר
היה הולך בפסח למכור פיתות בירושלים
ואישתו לא הצליחה להחזיר אותו בתשובה..זה בא לבד

וזה יכול ללמד אותך הרבה
תן לאנשים לעשות מה שבא להם כל עוד הם לא מכריחים אותך לחטוא
כשמישהו יכריח אותך להוריד קבצים לא חוקיים תדבר..
בינתיים אתה לא חייב להוריד ולא להשתמש במוזיקה לא חוקית
אז פשוט שים זין על מי שמשתמש..זה הכל


יש משהו במשאתה אומר
אבל בוא נוסיף משהו
כשהבן אדם החרדי נמצא לידכם אם אתם מדברים על כל משאתה אומר אתם ממש לא מכבדים אותו
כי תאמין לי שזה מפריע לו איפשהו לשמוע את כל זה


ולגבי כל משאני אומר זה שאפשר לנהל פורום גם בלי להזכיר יותר מדי את כל משאתם מזכירים


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-01-2006 20:01 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש משהו במשאתה אומר
אבל בוא נוסיף משהו
כשהבן אדם החרדי נמצא לידכם אם אתם מדברים על כל משאתה אומר אתם ממש לא מכבדים אותו
כי תאמין לי שזה מפריע לו איפשהו לשמוע את כל זה


ולגבי כל משאני אומר זה שאפשר לנהל פורום גם בלי להזכיר יותר מדי את כל משאתם מזכירים


הדוגמא שהבאת לא מתאימה
כי נכון לבוא אל בנאדם חרדי למשרד ולספר על זיונים זה מוגזם
(למרות שחבר שלי מספר לו על זה בכוונה ושניהם צוחקים)
אבל נכון לבוא אליו למשרד ולדבר על זה יכול לעצבן אותו
אבל לדבר על זה כשכולם יושבים במועדון זה בסדר גמור וזה מה שכן אפשר להשוות

זה פורום וזה מקום ציבורי
ועל זה מתבסס כל מה שאמרתי לך
אתה לא חייב להוריד שום קובץ שמציעים פה
אתה יכול להסתכל ולהגיד בלב "שיתבגרו כבר" ולצאת מהטרד

כל עוד לא באו אליך לאייסי או למסנג'ר ושלחו לך קובץ אנלא רואה סיבה שתתלונן

Old Post Apr-01-2006 20:50 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מתנה קטנה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID THIS! From Italian Compilation [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMenno De Jong feat. Re:Locate - "Solid State" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:43.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!