Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > All info om Ibiza
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

quote:
Originally posted by Xplorer76
Största problemet med Ibiza är att man kommer hem blekare än när man åkte....


och VÄLDIGT smal

Old Post Apr-19-2002 19:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm

Ska du dit Gaby?? jag e nästan säker på att jag ska dit i början av juli.. När e bästa tiden o åka? Känns som Ibiza blir bra mycket skönare än nån festival...där missar man ju ändå alltid det bästa.. Hur mycket pengar behöver man för en vecka??


___________________
Ohm Nama Shivaya

Old Post Apr-19-2002 19:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro



Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
Re: Re: Re: All info om Ibiza

frågan e ju om det e det??? när minst fyra av de största klubbarna ligger där.....

Space, Amnesia, Privilege och Eden.....uk klubbarna kör massa evangemang där å åker man dit får man nog se de flesta av dj eliten.....
inte hunnit besöka stället men hört av många erfarna iiza farare att fjortisstämpeln å det man sett ur dokumentärer m.m stämmer ej.....inte runt dessa stora klubbar iaf...

klart man måste diiiiiit he he


//Nezia


___________________

Old Post Apr-19-2002 22:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes



Registered: Oct 2001
Location: Stockholm

Jag SKA dit. Har dock fortfarande inte bokat ett skit dock. Alltid samma härliga framförhållning. Börjar daksa sej..

Jag tror jag (vi) drar i andra veckan i Augusti eller nåt sånt...

Undrar om det är bäst att flyga via London eller Barcelona... hmm....

Old Post Apr-20-2002 03:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm, Sweden

Jag tror inte jag ska dit i år. Blev grymt besviken förra året. Bara skräpig house musik överallt och när det nån gång var nån trancedj som spelade så var det inte en människa där.
Ett exempel: Manumission Party @ Privelige(bara house)....ca 14000 personer
Tunnel Trance Force @Privelige....ca 300 personer...
Enda bra festen var Xtravaganza på Privelige och kanske Godskitchen på Amnesia. Armin ska spela mer på Ibiza I år så det kanske blir lite bättre.
Allt hänger på att dom jävla bögarna till engelsmen (99% av turisterna där) inser att house bara är skräp gentemot trance....

Old Post Apr-20-2002 19:58 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm, Sweden

quote:
Originally posted by Ravesquad
Hur mycket pengar behöver man för en vecka??


Det är SJUKLIGT dyrt....inträde kan kosta upp till över 300kr till klubbarna och därinne kan en drink/öl kosta upp emot 100kr....vatten är lika dyrt....kan kosta 70 kr för 50cl....helt jävla sjukt..

jag gjorde av med ungefär 15 000 på två veckor men det fanns andra som gjorde av med mer...
räkna med 1000kr om dagen om du inte känner för att snåla....

Old Post Apr-20-2002 20:14 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

Det man har sett på TV är från San Antonio... bargatan pch allt det där. Som tur det så blir folk för fulla för att ta sig till klubbarna.

Privilige är en riktig turistfälla. Inget att rekommendera!! JAg stack efter 3 h. eftersom det var så mycket fulla idioter på det stället. Eden och hmm.. kommer inte ihåg vad den heter (ligger i San Antonio) är också ställen för fyllon som tycker det är häftigt att dansa till "techno"

Amnesia har ju schyssta kvällar (Tiesto, Fergie, Tall Paul, PvD, Gielen etc etc)
Space är paradiset på söndagar!!!

Man måste bara leta reda på de bra festerna. Alla ställen har party varje kväll men man måste kolla vilja djs som lirar helt enkelt

Dyrt? Japp det är SVINDYRT men såååå värt det Vi snackar att man hinner dansa till nån av DE STORA varje kväll!

Självklart ska jag dit Ravesqvad Jag åker första veckan i agusti. Det är då de bästa djs är på plats och inte lika mycket charter folk som kuunde lika gärna ha åkt till Kos.

Old Post Apr-21-2002 20:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction



Registered: Mar 2002
Location: Stockholm

Hejsan,skulle vilja ställa en fråga till alla trogna Ibiza resenärer.
Har hört på lite olika håll att vissa av de större sällerna på ön föbjuder gympaskor. Ve och fasa tänkte jag,mindre bekvämt att dansa en hel kväll i ngt annat...

Old Post Apr-24-2002 22:07  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm, Sweden

Du behöver nog inte oroa dig...dom släpper in dom flesta....hur dom än serut...i varje fall kommer dom inte neka dig bara för att du har gympaskor...

Old Post Apr-25-2002 15:26 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes



Registered: Oct 2001
Location: Stockholm

Ny hemsida för space på ibiza.. Lineups och grejer, men det är inte så mycket som kommit upp ännu..

http://www.space-ibiza.com/

Old Post May-06-2002 14:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

quote:
Originally posted by lonne
Hejsan,skulle vilja ställa en fråga till alla trogna Ibiza resenärer.
Har hört på lite olika håll att vissa av de större sällerna på ön föbjuder gympaskor. Ve och fasa tänkte jag,mindre bekvämt att dansa en hel kväll i ngt annat...


Så länge man betalar inträde och inte ser ut att vara 13 år så kommer man in Det är nog restaurangerna folk menar

Old Post May-06-2002 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction



Registered: Mar 2002
Location: Stockholm

Tack för info Gaby,skulle kunna bli en smärtsam vecka annars..

Old Post May-06-2002 20:13  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > All info om Ibiza
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP.....need Song ID [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFirewall - Reflections [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:05.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!