|
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Så, vem styr upp SWETA-förfest 
Får ju inte låta en tradition gå i graven!
Både före Tiësto och Marco V va det skoj som sjutton...
Fast det kanske inte bor kvar några SWETAs i skåneland |
klart det gör! Jag bland annat, tyvärr inte i Malmö, men precis brevid, så om ni om ni kommer hit, så blir det riktig förfest, musica - alkohol - gott om utrymme - bussresa till malmö - mer alkohol , annars kollar jag runder i malmö så får vi parkera på ett ställe där 
Här är det förresten : http://www.anuga.se/locate/
___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/
|