|
|
|
|
 |
|
 |
 |
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bas, ga eens zoeken in het woordenboek bij RESPECT en haal je hoofd eens uit de kont van UDC, want je kan echt niet meer zien waar UDC begint en jij eindigd, met je standaard-opmerkingen over UDC.
|
bullshit. Geef gewoon goede opmerkingen, ik toon nergens mijn disrespect ri extrema. Qua feesten zijn mijn ogen zeker wel geopend en kijk ook zeker wel verder dan me neus lang is. Ben hier een van de weinige die van heel veel stijlen houd en nieuwe dingen uitprobeerd.
vorig jaar extrema geweest. leuk feestje, leuke sfeer, leuke dames. Verder houdt het op.
Vorig jaar dance valley, we komen loveland tent binnen. Ingescheurde enkel band daardoor niet echt een feest stemming. Laidback luke staat om 12h smiddags te draaien iedereen ram los.
Afsluiting, PVD, heerlijke trance, 12 lazers, 40 000 man op 1 heuvel, vuurwerk --> magisch vond ik het.
Bovenstaande mis ik op extrema. Heeft niks met me kont in de reet van UDC te maken. Het is een weegschaal: ik ben naar dance valley geweest en extrema. Nou heb het op dance valley veel leuker gehad, ik volg gewoon mijn logisch verstand en mocht berlijn niet doorgaan dan ga ik zeker naar spaarnwoude toe. Ik licht mijn keuze inhoudelijk toe, daar kan je niks tegen in brengen.
Oh ja ter info: Ben trouwens het afgelopen jaar naar meer ID-T/Extrema/Full Circle feesten geweest dan udc.
Het klopt idd dat ik een voorliefde heb voor Dance Valley. Mag dat niet dan? En trouwens als ik echt me kop in de reet van dance valley zat dan had ik een trip naar berlijn niet echt overwogen. Dus jah jouw bericht slaat gewoon nergens op, jij weet niet eens waarover je praat. Maar goed dat gevoel heb ik met de meeste ambtenaren.
May-07-2006 16:11
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:56.
Forum Rules: