Originally posted by djcresto
2) Gezien je naar tommorowland gaat en naar trance energy bent geweest geef je alleen maar aan hen toe. Als je er zoveel kritiek op hebt blijf je toch gewoon thuis? Je kan de sets van alle dj's wel ergens gratis downloaden.
op zo'n belachelijke post kan ik niet eens een serieus antwoord geven
Apr-07-2006 11:22
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik herinner mij vooral da ik 3 jaar geleden nog naar Tiesto én armin kon gaan zien, en dat voor 27 euro in voorverkoop... En dat dit verknald is dankzij ID&t
Apr-07-2006 11:24
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Bertn
ik herinner mij vooral da ik 3 jaar geleden nog naar Tiesto én armin kon gaan zien, en dat voor 27 euro in voorverkoop... En dat dit verknald is dankzij ID&t
Of verknald door de stijgende dj prijzen?. Denk ook aan de index. Alles is veel duurder geworden.
maar 16 euro duurder in 4 jaar? wat is dat voor een index man
en volgens mij kostten armin en tiesto samen toen al even veel als de ganse line-up die er nu geprogrammeerd staat
Apr-07-2006 11:29
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Ik wil hier ook zeker niet Id&t kost wat het kost verdedigen. Ik vind de prijzen ook duur. Maar ik probeer hun redenering toch ook te begrijpen. Enja het één van de voordelen van ne werkmens te zijn is dat zulke prijzen minder doorwegen op hun budget. Enja als het mij nie aanstaat dan ga ik gewoon niet he.
Zoals Soley84 zei: ILT vs Sensation => kosten zijn vrijwel dezelfde maar er kan 2x zoveel volk binnen dus de prijs zal lager liggen
Ik ga hier geen cursus economie geven he
Ik denk dat sommigen hier (zoals Pooley al zei) in een andere wereldleven.. dromenland ofzo...
wel, kom nog eens terug als je wat ouder bent en al een aantal jaren gewerkt hebt (dan kijk je wel anders naar de wereld)
Is dat geen bloedzuigerij? Da is gewoon MISBRUIK maken; en kom nu nie af dat het de show en de ethias arena da ik betaal hé.
En ik ga omdat ik nog steeds Tiësto apprecieer, daarom... Het was een unieke gelegenheid om hem nog eens te zien. ID&T biedt geweldige gelegenheden aan maar ze zijn de grootste schurken wat de prijs betreft. LEG ME DIT AUB EENS UIT ????!!!
Apr-07-2006 11:34
Bertn
aka B!rD
ik vind het gewoon frustrerend om te zien hoe zoveel domme consumenten zich laten opkloppen door een hype en een ticket van 42 euro kopen zonder ook maar 1 naam van de line-up te hebben gezien. komaan zeg uiteraard zal ID&t dan de prijs niet laten zakken, maar ik vind het gewoon spijtig dat dit gebeurt we weten allemaal dat propaganda werkt, en dat dat een grote invloed heeft op het consumptiepatroon van de gemiddelde bevolking. dat is in het verleden al genoeg bewezen. ID&t buiten deze techniek gewoon uit, en houden zo kunstmatig de prijzen hoog. "vraag en aanbod", laat me niet lachen.
Apr-07-2006 11:34
Bertn
aka B!rD
quote:
Originally posted by FredNova
Zoals Soley84 zei: ILT vs Sensation => kosten zijn vrijwel dezelfde maar er kan 2x zoveel volk binnen dus de prijs zal lager liggen
Ik ga hier geen cursus economie geven he
je zou een cursus economie nochtans goed kunnen gebruiken man op ILT komen 5 keer zoveel djs en komt er maar 2 keer zoveel volk binnen, in een zaal die een pak duurder is EN met grotere headliners. ik moet toch geen rekensommetje maken hoop ik?
Apr-07-2006 11:36
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Bertn
"vraag en aanbod", laat me niet lachen.