Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gekhous
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
Exclamation

quote:
Originally posted by Optimus
"Maar meneer, bent u zich ervan bewust dat u op de zwarte markt veel duurder uit bent dan het aanbod wat ik u nu ga doen?"


misschien... maar ik kan dan wel bellen, en daar had ik m eigenlijk voor gejat...

quote:
Originally posted by Optimus
"Maar meneer, ik merk dat u twijfelt, waar twijfelt u aan?"


twijfelen?? meneer Sjinees, dit heeft nix met twijfelen te maken, ik heb ONDERVONDEN dat benŠ nix is!! (ikzelf trouwens niet hoor, zit al meer dan 2 jaar bij Dutchtone)


___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL

Last edited by eieregooie on Oct-14-2005 at 00:17

Old Post Feb-03-2002 00:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
misschien... maar ik kan dan wel bellen, en daar had ik m eigenlijk voor gejat...



"Daar heeft u gelijk in meneer"


quote:
Originally posted by Gekhous


twijfelen?? meneer Sjinees, dit heeft nix met twijfelen te maken, ik heb ONDERVONDEN dat benŠ nix is!! (ikzelf trouwens niet hoor, zit al meer dan 2 jaar bij Dutchtone)


"Ok, meneer u bent in ieder geval heel duidelijk.
Zou ik u nog een ding mogen vragen, heeft u iemand in uw directe omgeving die het cotract zou willen overnemen? Daar zijn dan geen extra kosten aan verbonden en voor diegene die het contract overnemt zijn er vele voordelen aan verbonden."

Last edited by eieregooie on Oct-14-2005 at 00:19

Old Post Feb-03-2002 00:30 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
Exclamation

quote:
Originally posted by Optimus


"Ok, meneer u bent in ieder geval heel duidelijk.
Zou ik u nog een ding mogen vragen, heeft u iemand in uw directe omgeving die het cotract zou willen overnemen? Daar zijn dan geen extra kosten aan verbonden en voor diegene die het contract overnemt zijn er vele voordelen aan verbonden."


ik weet wel een paar mensen die op mn shitlist staan ja


___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL

Old Post Feb-03-2002 00:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Gekhous


ik weet wel een paar mensen die op mn shitlist staan ja


"Mooi zo, dan ga ik die ff pesten, geef hun nummer es?"

Old Post Feb-03-2002 00:37 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

me voert dus op de zaterdag geen flikker uit.. moet de hele week gewoon stagelopen, 40 uur minstens dus, krijg daarvoor een vergoeding waar me zich prima mee red en dus gebruik ik de zaterdag om smorgens uit te slapen (enige dag dat dat kan) en smiddags om bv. de auto te wassen (zoals vandaag)

maandag nieuwe stage, meer vergoeding , van de zomer weer aan de bak, half jaar op studiefinanciering en bank teren, dan halfjaar afstuderen (met een zo mogelijk nog fettere financiering )

ik red me financieel dus prima, en heb HELEMAAL geen behoefte verder iets voor de maatschapy te doen dmv werken op zaterdag

groeten
atjow

kolkiewolkie


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Feb-03-2002 01:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Netherlands

ik draai duz in n kroeg in de weekenden.. afgelopen weekend vrijdag en zaterdag gedraait, volgende week alleen zaterdag en die week erop alleen vrijdag want dan ga k naar TE.. ik kan mooi inplannen enzo en binnekort een heel weekend vrij, das ook welles lekker..

Old Post Feb-04-2002 09:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL

ik werk van 8 tot 5 op zat als hoofd intern distribiteur KW
tis wel flink doorwerken maar de laatste 2 uur van de dag is altijd pret

Old Post Feb-04-2002 10:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Capelle a/d IJssel

POSTBODE rulez.
een hoop postbodes onder TA's!
Ik ben gloof ik de enige die zelf zijn begintijd kan bepalen. eerst begon ik altijd 7:00 maar was wel vroeg. Maar omdat ik altijd vroeg klaar was: kan ik voortaan wat later komen . Ja is goed zeiden ze... Maar toen kwam mn loonstrookje, mmm valt toch wel tegen die paar uurtjes minder. Nu werk ik weer gewoon van af 7:00. Maar ja nog een weekje en dan weer drie zaterdagen vrij --> TranceEnergy here we come en daarna wintersport. Jajjja Postbode Rulez.
ps ik ben ook nog drugsrunner bij de apotheek is ook wel lache al die bejaarden pillen brengen.

Massol

Old Post Feb-04-2002 16:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by stampertje


ps ik ben ook nog drugsrunner bij de apotheek is ook wel lache al die bejaarden pillen brengen.

Massol


PAS WEL OP, dat je ze niet verkeerde geeft


___________________

Old Post Feb-04-2002 18:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Capelle a/d IJssel

Wat dat betreft heb ik nog geen klachten gehad, zowel is het gewoon SLIKKE OUWE.
Maare hoe doe je dat citeren zoals jij deed? en hoe kan je die icoontjes invoegen? Ja sorry maar wat dat betreft ben ik nog een kneus, maar ja ik ben dan ook nog in training.
THANX

Old Post Feb-04-2002 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by stampertje
Wat dat betreft heb ik nog geen klachten gehad, zowel is het gewoon SLIKKE OUWE.
Maare hoe doe je dat citeren zoals jij deed? en hoe kan je die icoontjes invoegen? Ja sorry maar wat dat betreft ben ik nog een kneus, maar ja ik ben dan ook nog in training.
THANX


ik heb nu gewoon op de blauwe button QUOTE gedrukt, rechts onder. dan kom je vanzelf op de pagina van de 'post reply'

en dan hebbie helemaal links van het scherm wat je dus ziet als je dit tik een kadertje met allemaal smilies erin, die kun je gewoon aan klikken en als je smilies ON staan bij je 'profile' worden deze automatisch toegevoegd aan de tekst.

geeft niet man, iedereen hier is zo begonnen! als je nog vragen hebt.. just ask!!


___________________

Old Post Feb-04-2002 22:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict



Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda

haha ik werk ook bij zoiets waar optimus werkt..

das egt rlxt werkt.. beejte onderuitgezakt mensjes afbellen.. alleen ik moet ze nog meer iets aansmeren.. namelijk dat uiteindelijk een adviseurtje langskomt en ik krijg daarvoor 7euro.. als bonus..

Een Goede middag u spreekt met Henkie_henk van buro spaarselect
Is G. Boersma misschien ook aanwezig?
*sorry?*
Ow is die dood..

NOu dan rest mij nix dan u verder nog een prettige avond toe te wensen.

ik = een van de betere bellers zoals je ziet.. CHilLio

op vrijdag werke is trouwes ook verknaakt.. ken je weer nie stad :s

ow ja sochtends oto rijden das ook nie goed..


___________________

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Feb-05-2002 07:28 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan anyone ID this song? [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMike MH-4 - Pinball (Club Version) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:59.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!