|
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Apr-22-2006 13:32
|
|
|
 |
 |
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
|
|
|
Vind het ook spijtig da'k der niet heb kunnen bij zijn :/
|
|
Apr-23-2006 09:10
|
|
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
Sorry voor mijn late reactie, Sacha. Mijn gsm (of wat er moet voor doorgaan) heeft geen trilfunctie, dus ik had pas na lange tijd uw bericht gezien.
Ik moet de anderen bijtreden, heb erg genoten van Lolo's kunsten. De drie uur waren in geen tijd om!
Trance boet eigenlijk deels aan populariteit in omdat de platen te lang duren. Voor mensen van die strekking is de Airwave-act een welgekomen breath of fresh air die hen opnieuw naar "onze" kant kunnen leiden. Want het ging er best wel snel en energiek aan toe gisteren. Als er dan een breakdown kwam, werd die opgevuld met de nodige effecten en variaties.
Met Airwave heb je eigenlijk alles: veel power, variatie en vooral ook veel kippenvelmomenten. En die creëert Lolo niet door andermans platen op te leggen, hij zorgt zelf voor de kippenvelmomenten, on the spot! Zoals gezegd haalde hij op een bepaald moment een variatie uit de vingers op Universal Nation die Jack en mezelf met de kin op de grond achterliet. Ook heel wat andere platen die op zich al zeer goed zijn, werden zowaar nog een stuk beter gemaakt (ik denk bijvoorbeeld aan Cartagena, de Antidote Remix van de The First Rebirth, enz.).
Mijn conclusie kan alleen maar zijn: Profile -> Edit profile -> Favorite DJ or Producer: L-Vee
|
Apr-23-2006 11:39
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 22:09.
Forum Rules: