|
| quote: | Originally posted by BaNgo
טוב אז ככה הבן אדם הזה ששם את המוסיקה שם או ההורס סצינה.
הוא קובי שלתיאל מראשון .... לא חושב שהוא מנגן את כל מה שהוא רשם שם,
מה שכן ידוע לי שהוא מנהל ת'אתר שם.
בד"כ הוא מנגן טראנס והוא רזידנט ב- SIMPeL בנמל ת"א.
דווקא אחלה בחור קובי . |
עם אתה אומררר ספלינטרר .
אז שיהיה.....
|