|
| quote: | Originally posted by Shahar
נכון אבל לא הזכרתי את זה בטרד
רק את האטמים..
|
עכשיו הזכרת....
בכל מקרה תעשה מה שבא לך.. נספר לדייב שלא הרגשת טוב
אני בטוח שהוא יוכל לסלוח.....
תודה על הפרטים בקשר לאיש קשר, יש גם אפשרות לקנות כרטיס במאה שקל דרך האתר של לילה.
הבנתי שזה סוג של פרומושן לרנסנס החדש שיוצא,
אני מקווה לשמוע קטעים שיצאו באודיו טראפי ב2005
כמו tonedepth - everything, viton & kst - yes i see
אני מתרגש 
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg
|