Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe?
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Blik
Op de heenweg is de bus best wel lachen, zit je al een beetje te feesten, maar op de terugweg is het wel zwaar BOUT!!

ik ga trouwens naar Blanes deze zomer voor een week, van 22 juli t/m 31 juli

Mag ik mee...? Ja vast wel
Voor meer info over ons appartement check http://go.to/degexte

Old Post Feb-06-2002 19:46 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by K.nattick

Darkraver was gaaf INDEED! Dit jaar gaajjik met een vriend van me naar Schiphol. Niet geboekt, koffertje vol shorts, hawaiibloesjes en zonnebrillen en we zien wel. M'n pinpas met Euro's houdt het die weken hopelijk wel. Last second noemen ze dat. Curacao, Spanje, Frankrijk of Turkijke....tsjaah....dat ziejjik dan wel!

last minute afganistan..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Feb-06-2002 19:47  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Ga het over een hele andere boeg gooien wij gaan mezze achten naar Hongarije, zitten op loop / kruip / rol afstand (niet doorhalen wat wel van toepassing is) van de populairste disco van de wijde omtrek.
Kan vast niet op tegen Ibiza / whatever maar je houdt wel geld over wat je aan andere dingen kan besteden

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Feb-06-2002 22:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Lloret de Mar!!!
Ook net als vorig jaar, het wordt dus tijd dat we daar gaan meeten Trancefool!
Iig een grote populatie vrouwelijk volk wordt daar 2 weken onveilig gemaakt.

www.balticbastian.com/

Old Post Feb-06-2002 23:05  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
Cool Re: TA nation op kreta

quote:
Originally posted by basvh
jaja ik ga dit jaar ook naar kreta, 8 man, 15 dagen. zitten in appartementen complex acura of zoiets. volgens mij ga ik weg de 15e van juli maar weet het niet zker. ze hebben voor mij geboekt dus datums weet ik niet precies

We moeten tegen die tijd maar ff afspreken voor een meeting :P

Old Post Feb-07-2002 08:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
biba
tranceaddict in training

Registered: Jan 2002
Smiley DJ TA nation op kreta

quote:
Originally posted by basvh
jaja ik ga dit jaar ook naar kreta, 8 man, 15 dagen. zitten in appartementen complex acura of zoiets. volgens mij ga ik weg de 15e van juli maar weet het niet zker. ze hebben voor mij geboekt dus datums weet ik niet precies

Tja dan heb je een groot probleem!!!
Van velen heb ik gehoord, dat bier drinken in een Hotel zelfs niet is toegestaan! De schoonmakers nemen alles in beslag!

Hier een eventuele tip:
Gooi het bier in een badkuip en laat het volstromen met water, ff 3x per dag nieuw water er in en evt. wat ijsblokjes uit de minibar

Of ga aan zee liggen bakken en gooi wat blikjes in zee, wel er voor zorgen dat ze niet wegdrijven he!
Groeten Biba! p.s. wij zijn op kreta aanwezig vanaf 6 juli voor 15 dgn, Suc6!

Old Post Feb-07-2002 08:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for biba Click here to Send biba a Private Message Visit biba's homepage! Add biba to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

Deze jongen gaat met een vrienden club met 2 auto's door frankrijk door scheuren, beetje campings onveilig maken, ons vol gieten met alle mogelijke alcoholische versnaperingen, elke dag bbq-en en savonds kijken wie het laatst kotst,
nee dat wordt een kicke vakantie, cant wait.

EN het is lekker goedkoop

Old Post Feb-07-2002 09:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trunks
tranceaddict

Registered: Jan 2002
Hello! OOPS !!

quote:
Originally posted by Jukx
ja even een praktisch vraagje.. aangezien er, buiten mijn wil om, door een stel hersenlozen een hotel is gebooked ipv een appartement zullen we het dus zonder koelkast moeten stellen.
het grote probleem is nu: hoe hou je het bier, of wat dan ook, koud???? paar jaar geleden zaten we ook in een hotel.. alleen maar sterke drank moeten drinken omdat ik geen trek had in bier van 40 graden.
tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen...

maarre.. heeft iemand met hetzelfde probleem te kampen gehad? zoja, hoe heeft hij/zij dit dan opgelost?
suggesties zijn trouwens ook altijd welkom.

Ja jongen dat ken ik, Ik was er dus vorig jaar en wij hadden HET hotel wat practisch het aller beste lag ( Fritos) maar geen koelkast. Dus wat doe je dan --->> beneden aan de boulevard zijn mega veel tenten met drank dus haal je elke dag een paar flessen drank en blikken bier en die drink je heel mooi op, op het balkon van je hotel met het uitzicht dus vol over de boulevard ("van boven af" hehehe !!) en dat doe je gwoon van dag tot dag. drank kost daar in de winkel geen ene reet dus je kunt zuipen wat je wil. hou er wel rekening mee dat: wij met 8 man in 8 dagen pp 1500 tot 2000,- pieken kwijt waren) dus neem wel een leuke pas mee en niet denken aan geld maar aan FEESTEN !!

Good luck veel plezier en kijk uit voor de wouten daaro <<--

Grz Trunks.

Old Post Feb-07-2002 11:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Trunks Click here to Send Trunks a Private Message Add Trunks to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

JAHHH!!! k ga ook nar kreta....naar alle waarschijnlijk heid

wordt dus dikke TA meetinfg dar op kreta in starbeach

k ga de 21e tot 28E (uit mn hoofd)

dan is jukx der ook iig en rest..dat hoor k dan nog wel

greetz,

yarnie

Old Post Feb-07-2002 12:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marco Harleman
tranceaddict

Registered: Aug 2001

tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen...

En waarom niet, dat is pas echt het vakantiegevoel. om 8 uur 's morgens in je nest rollen vol van de baco. En er dan tegen een uurtje of 12 uitgebrand worden en dan weer een baco'tje nemen om wakker te worden. Hier in Nederland is het af en toe nog ergen, want als de Formule 1 's morgens vroeg uitgezonden is, dan wil ik wel aan een biertje of een baco tje gaan, ondaks dat ik net uit bed ben. Moet er dan wel bij zeggen dat je dan echt de hele dag dronken bent, als je het al volhoudt. Maar oefening baart kunst. Bovendien staat er nooit geen tijd op zo's fles wanneer als je mag beginnen en wanneer als je moet stoppen dusss...

Old Post Feb-07-2002 13:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marco Harleman Click here to Send Marco Harleman a Private Message Visit Marco Harleman's homepage! Add Marco Harleman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Re: TA nation op kreta

quote:
Originally posted by biba

Hier een eventuele tip:
Gooi het bier in een badkuip en laat het volstromen met water, ff 3x per dag nieuw water er in en evt. wat ijsblokjes uit de minibar

ehh, als er een minibar inzit is het hele probleem toch al opgelost lijkt me.....

maar ik zou ook een lading ijs kopen (is best goedkoop daar) en dat in het bad gooien en de Blikjes (of flesjes) bier er allemaal tussen zetten

Old Post Feb-07-2002 13:33 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

ik ga lekker met mn ouders mee naar Spanje (l'estartit en platja daro) lekker kamperen op de camping:P.... wel lekker goedkoop, want ik bezit dit jaar niet over de financieele middelen om zelf te gaan :/ maar goed, daarvoor ga ik dan in nov/dec wel weer lekker 6-9 maanden naar australie en dat maakt veel, zo niet alles goed moet ik zeggen
heel misschien ga ik nog met wat vrienden met de auto door europa crossen, maar dat zie ik van de zomer wel

ta-forum-members midi site

Old Post Feb-07-2002 15:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackKiller hardtrance to ID [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDarude vs. Dj Bunny - "The Cure vs. Sandstorm" (Dj Bunny Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:43.

Forum Rules: