OOPS !!
| quote: | Originally posted by Jukx
ja even een praktisch vraagje.. aangezien er, buiten mijn wil om, door een stel hersenlozen een hotel is gebooked ipv een appartement zullen we het dus zonder koelkast moeten stellen.
het grote probleem is nu: hoe hou je het bier, of wat dan ook, koud???? paar jaar geleden zaten we ook in een hotel.. alleen maar sterke drank moeten drinken omdat ik geen trek had in bier van 40 graden.
tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen... 
maarre.. heeft iemand met hetzelfde probleem te kampen gehad? zoja, hoe heeft hij/zij dit dan opgelost?
suggesties zijn trouwens ook altijd welkom. |
Ja jongen dat ken ik, Ik was er dus vorig jaar en wij hadden HET hotel wat practisch het aller beste lag ( Fritos) maar geen koelkast. Dus wat doe je dan --->> beneden aan de boulevard zijn mega veel tenten met drank dus haal je elke dag een paar flessen drank en blikken bier en die drink je heel mooi op, op het balkon van je hotel met het uitzicht dus vol over de boulevard ("van boven af" hehehe !!) en dat doe je gwoon van dag tot dag. drank kost daar in de winkel geen ene reet dus je kunt zuipen wat je wil. hou er wel rekening mee dat: wij met 8 man in 8 dagen pp 1500 tot 2000,- pieken kwijt waren) dus neem wel een leuke pas mee en niet denken aan geld maar aan FEESTEN !!
Good luck veel plezier en kijk uit voor de wouten daaro <<--
Grz Trunks.