|
Heb ook eens geluisterd. Er zit iets mis met bepaalde instrumenten heb ik de indruk, ik hoor tiks in de loops (of is het gewoon te vroeg in de ochtend en heb ik waanvoorstellingen? ). Bepaalde samples lijken mij ook van een mindere kwaliteit. Klinkt nogal metaalachtig op groot systeem. Soit, da's de technische kant.
Over de track zelf, nice melody. Doet mij denken aan Perry O'Neil in z'n begin jaren. Misschien links en rechts nog wat tweaken, zoals het ingehouden "let the drums roll" op iets na 4.00 minuten.
Persoonlijk, maar dat is echt persoonlijk, hoor ik liever een iets vettere kick, à la Gabriel & Dresden. Denk dat de plaat meer tot z'n recht zou komen zo.
Meer van dit alleszins!
|