Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [20,22/07] Illusion Beach 2006 @ Hangaar I, Oostende
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Amai super zaligen avond gewoon gisteren!!!

Dat er zo weinig andere BETA's zijn gekomen begrijp ik niet, kwamen omstreeks middernacht en was al meteen de ene zalige trance plaat na de andere. Kane (denk ik toch) was toen aan't draaien in de main room. Veel klassieke retro trance plaatjes der tussen maar ook veel nieuwe dinges. De Level room met de groovy tunes van DJ Christophe was ook al zeer goed vol, veel knappe dames maar was der wel wat warm binnen.

Dan omstreeks 1u was het Ronald Van Gelderen en die begon met die nieuwe remix van Rockafeller Skank van Fatboy Slim en dat was toch efkes en niet echt iets gepast voor het aanwezige publiek na de laatste zwoele zweverige plaatjes van Kane. Het werd daarna ietske beter met wat hardere beats maar k'vond toch dat er weinig energie zat in zijn set en na een tijdje werd het de ene gecomputeriseerde mannelijke vocale plaat na de andere. Hij speelde mooi de zo goed als volle zaal voor meer dan de helft leeg :s Wel schone laser sequencing en goeie videobeelden op de schermen. Geluid was ook zeer goed, wel super luid (wat ik wel plezant vind, zeker als ge efkes buiten gaat dat ge de muziek nog goed kunt horen) maar mijn oren als we terug naar den auto stapten

Na RvG werd het weer wat beter en t'was overal redelijk goed vol, ook buiten (veel grotere ruimte dan verleden jaar ook) en de Kick Da Bass room was ook efkes plezant Mooie decoratie en zo.

Sfeer en muziek was echt top, tot nu toe 1 van de beste parties van het jaar voor mij. Is ook een pak groter dan vorig jaar (derde room en grotere outdoor area) en t'zat veel voller. Controles waren ook niet zo belachelijk als verleden jaar toen dat velen hun volledig moesten uitkleden. Wel niet zeer lang kunnen blijven, moest om 8-9u op en wou toch nog een paar uurkes slapen.

Zaterdagavond zal wel ne gansen nacht uit worden

15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam

Old Post Jul-21-2006 22:09 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Nog eens een kort reviewken van gisterennacht, weer een super nacht. Kwamen omstreeks middernacht toe en Nico was juist bezig aan de laatste track van zijn set in de main room (retro), en zoals bijna altijd bij hem, nice and tranzy. Daarna was het de beurt aan Franky Kloeck maar die viel een beetje tegen vond ik. Hij mixte enorm rap en de meeste plaatjes werden nog geen 2-3mins gedraaid. De zaal zat wel al stampend vol en der was echt veel sfeer, constant gefluit. Duurde wel een tijdje eer dat ik zelf wat op gang kwam.

Wou eens een kijkje gaan nemen in Zillion Beach maar k'had niet echt veel zin om nog eens nen aparten entree te betalen maar dan gingen de deuren langst de kant van Illusion Beach wat later toch open . Ben direct eens een kijkje gaan nemen en was direct al met Elof die Strange World aan't draaien was. Zalig setjen dat Elof neerplantte, Fire was wat hard maar vond de laatste 20-30mins van zijn set ook zeer zalig en melodisch alhoewel dat hij niet echt veel vernieuwende trance draaide. Ook niet super veel volk in de zaal, ze zaten allemaal dernaast of buiten, maar denk dat het ook te maken zal hebben met de moeilijkere dansbare (nieuwe) trance tracks die maar weinigen kennen.

YDR moest weer wat harder draaien en dat beviel me toch, zeer goede dansbare platen, ook al herkende ik geen enkel van zijn tracks. Ben dan nog eens een kijkje gaan nemen dernaast in de retro zaal waar Jan ook stevig bezig was en t'was der nog altijd zeer vol.

Btw, zeer leuk die outdoor area om af en toe eens wat frisse lucht te gaan scheppen met de warmte binnen. T'was weeral een zeer geslaagde Beach edition en ik kijk al uit naar 2007, zou tof zijn moesten ze weer 2 weekends doen volgend jaar.

Old Post Jul-23-2006 18:45 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [20,22/07] Illusion Beach 2006 @ Hangaar I, Oostende
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDo anybody know this tech-house track plyed by many well known DJs? [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - "Working" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:14.

Forum Rules: